Index / Babbelhok / Meeting 2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

New Topic Post Reply

AuteurBericht
dreetje

Icon van dreetje

nl Andre De Waal
Uithoorn, NL

PosticonGepost door dreetje (Posticon BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 21:18

Profile  Quote

quote:
Op 01-03-2010 14:53 schreef Brambo het volgende:

ik zal ook eens over een leuk idee nadenken, ik kom nu niet verder dan bier zuipen

Nou kijk dat is al heel wat voor een meeting!! eerst flink bier zuipen met mekaar en dan gaan bedenken wat voor meeting we gaan houden MSS DTM op Zandvoort ?
Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 22:03

Homepage van Backlee  Bekijk profiel van Backlee  Profile  Quote

quote:
Op 01-03-2010 21:18 schreef dreetje het volgende:

MSS DTM op Zandvoort ?

Miss DTM? Is dat concurrentie voor Miss Holland?
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 22:07

Homepage van Oetger  Bekijk profiel van Oetger  Profile  Quote

quote:
Op 01-03-2010 22:03 schreef Backlee het volgende:

[..]

Miss DTM? Is dat concurrentie voor Miss Holland?

dreetje

Icon van dreetje

nl Andre De Waal
Uithoorn, NL

PosticonGepost door dreetje (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 17:30

Profile  Quote

Ja sorry Ger had de i er bij getypt lol maar begreep je al, wellicht te diep in t glaasje gekeken
Gumpie
Team DriFt Ich
Icon van Gumpie

nl Jan Feenstra
Exmorra, NL

PosticonGepost door Gumpie (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 19:06

Bekijk profiel van Gumpie  Profile  Quote

Is kartend bbqen niet iets???

Yoeri Gijsen
Slaat hard!
Icon van Yoeri Gijsen

nl Yoeri Gijsen
Breukelen, NL

PosticonGepost door Yoeri Gijsen (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 19:52

Bekijk profiel van Yoeri Gijsen  Profile  Quote

quote:
Op 02-03-2010 19:06 schreef Gumpie het volgende:

Is kartend bbqen niet iets???
Bij de eerste doorkomst leg je een sateetje op de bbq en de volgende ronde mag je hem eraf halen. Dan moet je natuurlijk wel een stop maken om hem op te eten.

kukkel
Power One Racing
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

Topic starterGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 19:57

Profile  Quote

Nou als dat maar niet te veel tijd gaat kosten dan, anders gaan de BMW mannen nog winnen.
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 20:21

Back ontopic. Zolder is te ver af voor de noorderlingen en Assen of Zandvoort te ver voor de meeste zuiderlingen. Als we het nu eerst eens kunnen worden over een locatie, dan weten we tenminste waar we de pallets Schultenbrau Feinherb voor Bram en de tankwagen Alfa voor Wilco en mij heen moeten sturen. Is het niet mogelijk een "kleine" meeting voor de zuiderlingen en Belgen in Zolder te regelen en dan weer een "grote" in Assen of Zandvoort? Die in Zolder kan dan in het voorjaar en Assen of Zandvoort tijdens de finaleraces of whatever er gereden wordt.
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

Topic starterGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 21:05

Profile  Quote

Of we doen gewoon iets in centraal Nederland/Belgie waar iedereen heen komt, veel gezelliger.

Kan ik tenminste ook mee genieten van jullie tank wagen.
Icon van Eight_Gear

nl Lars Koldeweij
Havelte, NL

PosticonGepost door Eight_Gear (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 21:12

Bekijk profiel van Eight_Gear  Profile  Quote

Of we gaan gezellig een wandeling maken langs de hunebedden hier in Havelte en vervolgens een leuk potje midgetgolfen, om af te sluiten met een kopje thee....?

Maurice Zondag
F1Cast Racing
Icon van Maurice Zondag

nl Maurice Zondag
Leiden, NL

PosticonGepost door Maurice Zondag (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 21:20

Homepage van Maurice Zondag  Bekijk profiel van Maurice Zondag  Profile  Quote

Als je dan in de google atlas kijkt (http://maps.google.com), zie je dat Utrecht zo'n beetje in het midden is. Dus zouden we ons daar ergens op moeten richten denk ik. Dan kunnen we daarna gaan bepalen WAT we gaan doen. Quad rijden over de Utrechtse Heuvelrug?

yahoo38
Race Director
Icon van yahoo38

nl Jos van der Sterren
Horst, NL

PosticonGepost door yahoo38 (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 02 maart 2010 21:48

Profile  Quote

Het is misschien ook een idee om te kijken wie er eigenlijk wil komen naar de BRO meeting voordat je de tankwagen met alfa bier laat aanrukken en het blijkt dat een kratje genoeg is.
Als er geen Belgen zijn die willen komen zit je er nu voor niets centraal te zoeken.
En voor mij persoonlijk hoeft er perse niets extra qua karten geregeld te worden,een biertje met overnachting en bbq is al voldoende.

dreetje

Icon van dreetje

nl Andre De Waal
Uithoorn, NL

PosticonGepost door dreetje (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 13:53

Profile  Quote

Als we nu eerst een beginnen met je plaats b v beeld neer te zetten ??? wellicht kunnen we dan eens goed dr voor gaan zitten wat nu echt voor vele centraal ligt ? Ik begin wel

1. Andre De Waal > Uithoorn - Noord-Holland omtreek Amsterdam
JWE

Icon van JWE

nl Jan Wim Ensing
Odoornerveen, NL

PosticonGepost door JWE (Posticon Race Director) op woensdag 03 maart 2010 13:54

Profile  Quote

Lijkt me wat onzinnig Andre, aangezien de woonplaatsen wel bekend zijn.

dreetje

Icon van dreetje

nl Andre De Waal
Uithoorn, NL

PosticonGepost door dreetje (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 13:56

Profile  Quote

Ach laat ook maar joh is natuurlijk weer oftopic
Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 14:44

quote:
Op 03-03-2010 13:54 schreef JWE het volgende:

Lijkt me wat onzinnig Andre, aangezien de woonplaatsen wel bekend zijn.

Ik zie hier een uitdaging voor mensen met teveel tijd: het hele ledenbestand bij elkaar zetten, crewleden een wegingsfactor 2 geven, zuiderlingen en Belgen een wegingsfactor 0,5 en dan bepalen wat het geografische middelpunt is van BRO. Dáár en nergens anders wordt de meeting gehouden.....
Ik spreek wel een weekendje Zolder af met Rutger en Wilco. Die tankwagen Alfa krijgen we wel leeg.

En voordat deze of gene zich begint op te winden: stel gewoon een datum en locatie vast en laat de leden zich daarop inschrijven. Op deze manier leidt het toch tot niks. De vorige keer waren er ook alleen maar positieve geluiden te horen van de mensen die aanwezig waren?
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 14:47

quote:
Op 03-03-2010 14:44 schreef Backlee het volgende:

[..]

Ik zie hier een uitdaging voor mensen met teveel tijd: het hele ledenbestand bij elkaar zetten, crewleden een wegingsfactor 2 geven, zuiderlingen en Belgen een wegingsfactor 0,5 en dan bepalen wat het geografische middelpunt is van BRO. D��r en nergens anders wordt de meeting gehouden.....
Ik spreek wel een weekendje Zolder af met Rutger en Wilco. Die tankwagen Alfa krijgen we wel leeg.

En voordat deze of gene zich begint op te winden: stel gewoon een datum en locatie vast en laat de leden zich daarop inschrijven. Op deze manier leidt het toch tot niks. De vorige keer waren er ook alleen maar positieve geluiden te horen van de mensen die aanwezig waren?

Wijze woorden.

Ger, graag willen we weten wat het geografische middelpunt is van BRO. We zien de uitkomst van je berekening, binnenkort wel op het forum.

Arian Been
RedBull Dell
Icon van Arian Been

nl Arian Been
Papendrecht, NL

PosticonGepost door Arian Been (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 15:25

Homepage van Arian Been  Bekijk profiel van Arian Been  Profile  Quote

En als je het niet voor 20juni heb gevonden wat het middelpunt is, dan zien we(hopelijk het gehele BRO-RedBull Team) jou en je broer wel op Zolder tijdens de WTCC

Oetger
Race Director
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 15:29

quote:
Op 03-03-2010 14:44 schreef Backlee het volgende:

[..]

Ik zie hier een uitdaging voor mensen met teveel tijd:

Je hebt een paar uur vrij op de zondag avond heb ik vernomen.

Mikeymike
Een dag niet gesimd, is een dag niet geleefd ;)
Icon van Mikeymike

nl Mike Dolle
Den Haag, NL

PosticonGepost door Mikeymike op woensdag 03 maart 2010 18:57

Profile  Quote

heb inmiddels 3 x in een kart gezeten...3x goud!....lets play!

Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 22:33

quote:
Op 03-03-2010 14:47 schreef Oetger het volgende:
Ger, graag willen we weten wat het geografische middelpunt is van BRO. We zien de uitkomst van je berekening, binnenkort wel op het forum.

Bliepbliepbliep..... reken reken reken..... Ja, klaar! Het is Landgraaf geworden! Iedereen mag dan even ver rijden, dus dat is wel zo eerlijk. Zullen we met Pinkpop doen? Dan zijn we niet zo alleen met onze tentjes.
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op woensdag 03 maart 2010 22:35

quote:
Op 03-03-2010 15:25 schreef Arian Been het volgende:

En als je het niet voor 20juni heb gevonden wat het middelpunt is, dan zien we(hopelijk het gehele BRO-RedBull Team) jou en je broer wel op Zolder tijdens de WTCC

Is op 20 juni een WTCC race op Zolder? Daar gaan we iets mee doen! Inclusief overnachting!
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

Topic starterGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op donderdag 04 maart 2010 17:02

Profile  Quote

Icon van Sandaman

nl Erik Sander
Klazienaveen, NL

PosticonGepost door Sandaman (Posticon BRO Supporter) op donderdag 04 maart 2010 19:18

Profile  Quote

Ik ben voor!

Ren-alt130

Icon van Ren-alt130

nl Rene Hoogterp
Amsterdam, NL

PosticonGepost door Ren-alt130 (Posticon BRO Supporter) op vrijdag 05 maart 2010 10:00

Profile  Quote

Lijkt mij een goeie!

Index / Babbelhok / Meeting 2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

New Topic Post Reply