| Auteur | Bericht |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 15:38

|
Hallo, 25 Oktober jongstleden was er een succesvolle BRO-meeting op het circuit van Assen, mede mogelijk gemaakt door Carlo Kuijer. Wij, als crew zijn alvast aan het nadenken wat we dit jaar gaan organiseren, hebben jullie misschien leuke ideeën voor een gezellig dagje uit voor jong en oud? Spui je ideeën in dit topic. Groeten, Crew Benelux Racing Online Bijlagen: _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Backlee Rottergraaf Racing

Ger Heuts Landgraaf, NL | Gepost door Backlee ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:19

|
Dit jaar misschien iets centralere ligging? _________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag! |
Oetger Race Director

Rutger Mahu Breda, NL | Gepost door Oetger ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:32

|
Karten in Breda. Centraal voor onze Nederlandse en Belgische vrienden. Bijkomend voordeel voor mij dat ik lopend naar huis kan.  Nee het moet iets zijn wat geen tot weinig geld kost en een centrale ligging heeft voor Belgen en Nederlanders. Goed bereikbaar met het OV etc. (Breda dus eigenlijk  ) Het zou aardig zijn als er een Autosport evenement aan vast geplakt kan worden, of iets dergelijks. _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 15 - Red Bull Petronas Team - Chevy | NAGT - 15 - Red Bull Dynabyte - Volvo
 |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:43

|
Zie je het al voor je, op de indoorkartbaan van Breda met z'n 20en, mss nog wel meer? Denk dat als je al wil gaan karten dat je dan iets buiten moet zoeken.
Vind het daarentegen geen slecht idee als het gaat om wat ik leuk zou vinden om te doen. _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:45

|
Karten is leuk maar ook vreselijk duur. Voor een kwartiertje 13 euro neertellen is me wat veel. Dan kun je zeggen dat er de hele middag gekart gaat worden, maar dan mogen we allemaal wel met een collectebus langs de deuren, net als Roy... _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:47

|
Ja praktisch is het idd niet.
EDIT: Ik zit te wachten op het idee van Ger om met z'n allen gezellig een hele middag geld in te gaan zamelen voor zijn G27...
Bericht laatst bewerkt door Vrieser op zondag 28 februari 2010 16:51 _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:49

|
Ik dacht er zelf aan om te gaan karten (buitenbaan). En dan met een BBQ achteraf. Men betaalt voor wat hij doet, BBQ of Karten, of allebei. Voor wie karten te duur is, of meerdere heats wil doen kan dat zelf bepalen. _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Maurice Zondag F1Cast Racing

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:50

|
Ik heb wel wat contacten op zandvoort, wellicht dat ik wat kan regelen komend autosport seizoen. Zandvoort iig centraler dan assen  en het lijkt me wel leuk iets te doen bij een autosport evenement. Wanneer zouden we willen gaan? Weer oktober? _________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:55

|
Als je dan toch buiten gaat karten, is mss Oss een ideetje? Lekker centraal _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:56

|
Of hartje zomer  _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: Nieuwe Loading screens |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 17:09

|
quote:Op 28-02-2010 16:55 schreef Vrieser het volgende:
Als je dan toch buiten gaat karten, is mss Oss een ideetje? Lekker centraal Ik dacht zelf meer aan Driebergen(Is bereikbaar vanaf Utrecht Centraal met de bus, zover ik weet), maar Oss is inderdaad centraler voor de Belgen. Misschien is het idee van Maurice ook wel goed, alleen krijg je dan vaak dat mensen hun eigen pad gaan, ipv. samen wat leuks doen. (net als op Assen) _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
yahoo38 Race Director

Jos van der Sterren Horst, NL | Gepost door yahoo38 ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 17:38

|
Als je wat leuks wil doen moet je wel met de groep bij mekaar blijven zodoende leer je mekaar wat beter kennen, In Assen wel allemaal ontmoet maar toch met enkele opgetrokken en dat moet beter kunnen. Zoals ik het zie en ook in ons straatje past is een arrangement bij simworld in Den Haag ook een optie. Als je ziet wat er te bieden is, alleen de BBQ moeten we dan nog regelen. Erg centraal is het niet maar dat was Assen ook niet. _________________________________ WTCC NAGT driver F1Cast VDB
 |
william325 RotterGraaf Racing

Wilco Smit Pernis, NL | Gepost door william325 ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 17:46

|
Aan wat voor bedrag hadden jullie per persoon gedacht, of wat denkt men kwijt te kunnen/willen? Lijkt me zeker leuk, om jullie nu eens fysiek de baan uit te rijden, niets voorwiel of achterwiel verschil, Set Up Suck My Exhaust, gas en gaan. Bier en BBQ altijd goed, wil dit keer wel overnachten ofzo, en het liefst op Zaterdag, Zondag is ruk omdat je de volgende dag moet werken of naar school/stage. Coronel Karting in Huizen is ook wat centraal?, of niet..... Zandvoort lijkt me ook leuk. Maurice, zegt maar tegen Jan dat wij zijn Electrische klasse willen inijden  _________________________________ Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............
 |
ThaSySman IKEA Racing Team

Roy van Ommen Lelystad, NL | Gepost door ThaSySman ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 18:12

|
Hehe Ik ken Coronel persoonlijk  Dusja... misschien valt daar wat mee te regelen  Maar houden jullie geen LAN party? Alle computer inpakken en lekker een weekendje gamen  _________________________________ "To finish first, you must first finish."
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 18:24

|
Best moelijk om te realiseren. Centrale actieve meeting. _________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Backlee Rottergraaf Racing

Ger Heuts Landgraaf, NL | Gepost door Backlee ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 18:52

|
Zonder beloftes te doen om dit keer wel te komen, ben ik van mening dat we deze keer ook onze Belgische leden in de gelegenheid moeten stellen om de Meeting te bezoeken. Assen, Zandvoort en Huizen is dan wel erg ver weg. Misschien een dag op Zolder voor de mensen uit België en Zuid-Nederland? _________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag! |
william325 RotterGraaf Racing

Wilco Smit Pernis, NL | Gepost door william325 ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 19:25

|
Zit wat in Broer, en dan met z'n alle in Landgraaf overnachten  Maar idd, ik wast ff onze vlaamse vrienden vergeten, sorry  _________________________________ Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............
 |
dreetje

Andre De Waal Uithoorn, NL | Gepost door dreetje ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 23:38

|
quote:Op 28-02-2010 17:46 schreef william325 het volgende:Aan wat voor bedrag hadden jullie per persoon gedacht, of wat denkt men kwijt te kunnen/willen? Lijkt me zeker leuk, om jullie nu eens fysiek de baan uit te rijden, niets voorwiel of achterwiel verschil, Set Up Suck My Exhaust, gas en gaan. Bier en BBQ altijd goed, wil dit keer wel overnachten ofzo, en het liefst op Zaterdag, Zondag is ruk omdat je de volgende dag moet werken of naar school/stage. Coronel Karting in Huizen is ook wat centraal?, of niet..... Zandvoort lijkt me ook leuk. Maurice, zegt maar tegen Jan dat wij zijn Electrische klasse willen inijden  quote:Op 28-02-2010 18:12 schreef ThaSySman het volgende:Hehe Ik ken Coronel persoonlijk  Dusja... misschien valt daar wat mee te regelen  Maar houden jullie geen LAN party? Alle computer inpakken en lekker een weekendje gamen  Jes zou leuk zijn bij coronel! Kan Tim ook persoonlijk en heb ooit 20 kart heat kaarte nvan hem verkregen via een racing league die ik had des tijds! Maar ligt idd best centraal heb ook email adres van Tim Coronel ! kan hem wellicht bericten of we iets kunnen regelen kwa karten en eten ? Daar naast ben ik t met Wilco eens eigelijk zouden we een soort over nachtings plaats moeten hebben zodat we met mekaar een groot kamt vuur maken en alle race verhalen aan mekaar kunnen vertellen  Krijg er nu al slapelose nacten van denk ik  Heineken/ Alfa bieren  |
Oetger Race Director

Rutger Mahu Breda, NL | Gepost door Oetger ( BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 23:42

|
Ergens op een camping, allemaal een eigen tent, 1 LAN tent, vuur en bier... klinkt bekent... En dan die LAN tent zonder LAG. Bericht laatst bewerkt door Oetger op zondag 28 februari 2010 23:53_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 15 - Red Bull Petronas Team - Chevy | NAGT - 15 - Red Bull Dynabyte - Volvo
 |
Mikeymike Een dag niet gesimd, is een dag niet geleefd ;)

Mike Dolle Den Haag, NL | Gepost door Mikeymike op maandag 01 maart 2010 09:14

|
Karten is een top idee!...idd wel graag centraal of iig goed bereikbaar met het OV 
 |
Maurice Zondag F1Cast Racing

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 12:47

|
Hmm, karten... ik ben juist gaan simracen omdat mijn gewicht dan eens niet in de weg zit... ik voorspel hier de uitslag:
P1: Jeffrey . . . . . . De rest.
we kunnen ook het plan van rutger combineren met karten, er schijnt een aardige mod te bestaan :p _________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 13:22

|
Deze jongen gaat echt niet z'n sim afbreken om te gaan lannen.  Karten lijkt mij een prima idee met buffet ofzo... _________________________________ Catch them before they catch you!
 |
JWE

Jan Wim Ensing Odoornerveen, NL | Gepost door JWE ( Race Director) op maandag 01 maart 2010 13:24

|
´t Is wel een beetje afgezaagd, karten.. 
 |
patricksmid

Patrick Smid Hoogezand, NL | Gepost door patricksmid ( BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 13:25

|
Kan me bij Pieter aansluiten, moet eerst mn hele sim afbreken om te gaan lannen. Karten lijkt me ook een prima idee. _________________________________ RedBull Petronas - NAGT / WTCC team
 |
Oetger Race Director

Rutger Mahu Breda, NL | Gepost door Oetger ( BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 13:34

|
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 15 - Red Bull Petronas Team - Chevy | NAGT - 15 - Red Bull Dynabyte - Volvo
 |