Index / Babbelhok / Meeting 2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

New Topic Post Reply

AuteurBericht
kukkel
Power One Racing
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

Topic starterGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 15:38

Profile  Quote

Hallo,

25 Oktober jongstleden was er een succesvolle BRO-meeting op het circuit van Assen, mede mogelijk gemaakt door Carlo Kuijer.
Wij, als crew zijn alvast aan het nadenken wat we dit jaar gaan organiseren, hebben jullie misschien leuke ideeën voor een gezellig dagje uit voor jong en oud?

Spui je ideeën in dit topic.

Groeten,
Crew Benelux Racing Online

Bijlagen:

Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:19

Homepage van Backlee  Bekijk profiel van Backlee  Profile  Quote

Dit jaar misschien iets centralere ligging?
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:32

Homepage van Oetger  Bekijk profiel van Oetger  Profile  Quote

Karten in Breda. Centraal voor onze Nederlandse en Belgische vrienden. Bijkomend voordeel voor mij dat ik lopend naar huis kan.

Nee het moet iets zijn wat geen tot weinig geld kost en een centrale ligging heeft voor Belgen en Nederlanders. Goed bereikbaar met het OV etc. (Breda dus eigenlijk ) Het zou aardig zijn als er een Autosport evenement aan vast geplakt kan worden, of iets dergelijks.

Vrieser

Icon van Vrieser

nl Mark de Vries
Waspik, NL

PosticonGepost door Vrieser (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:43

Bekijk profiel van Vrieser  Profile  Quote

Zie je het al voor je, op de indoorkartbaan van Breda met z'n 20en, mss nog wel meer? Denk dat als je al wil gaan karten dat je dan iets buiten moet zoeken.

Vind het daarentegen geen slecht idee als het gaat om wat ik leuk zou vinden om te doen.
RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy

Eight_Gear
WTCC, NAGT
Icon van Eight_Gear

nl Lars Koldeweij
Havelte, NL

PosticonGepost door Eight_Gear (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:45

Bekijk profiel van Eight_Gear  Profile  Quote

Karten is leuk maar ook vreselijk duur. Voor een kwartiertje 13 euro neertellen is me wat veel. Dan kun je zeggen dat er de hele middag gekart gaat worden, maar dan mogen we allemaal wel met een collectebus langs de deuren, net als Roy...

Vrieser

Icon van Vrieser

nl Mark de Vries
Waspik, NL

PosticonGepost door Vrieser (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:47

Ja praktisch is het idd niet.

EDIT: Ik zit te wachten op het idee van Ger om met z'n allen gezellig een hele middag geld in te gaan zamelen voor zijn G27...

Bericht laatst bewerkt door Vrieser op zondag 28 februari 2010 16:51

kukkel
Power One Racing
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

Topic starterGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:49

Profile  Quote

Ik dacht er zelf aan om te gaan karten (buitenbaan). En dan met een BBQ achteraf. Men betaalt voor wat hij doet, BBQ of Karten, of allebei. Voor wie karten te duur is, of meerdere heats wil doen kan dat zelf bepalen.
Icon van Maurice Zondag

nl Maurice Zondag
Leiden, NL

PosticonGepost door Maurice Zondag (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:50

Homepage van Maurice Zondag  Bekijk profiel van Maurice Zondag  Profile  Quote

Ik heb wel wat contacten op zandvoort, wellicht dat ik wat kan regelen komend autosport seizoen. Zandvoort iig centraler dan assen en het lijkt me wel leuk iets te doen bij een autosport evenement. Wanneer zouden we willen gaan? Weer oktober?

Vrieser

Icon van Vrieser

nl Mark de Vries
Waspik, NL

PosticonGepost door Vrieser (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:55

Als je dan toch buiten gaat karten, is mss Oss een ideetje? Lekker centraal

Serge Honderdos

Icon van Serge Honderdos

nl Serge Honderdos
Almere, NL

PosticonGepost door Serge Honderdos (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 16:56

Profile  Quote

Of hartje zomer
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

Topic starterGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 17:09

Profile  Quote

quote:
Op 28-02-2010 16:55 schreef Vrieser het volgende:

Als je dan toch buiten gaat karten, is mss Oss een ideetje? Lekker centraal

Ik dacht zelf meer aan Driebergen(Is bereikbaar vanaf Utrecht Centraal met de bus, zover ik weet), maar Oss is inderdaad centraler voor de Belgen.
Misschien is het idee van Maurice ook wel goed, alleen krijg je dan vaak dat mensen hun eigen pad gaan, ipv. samen wat leuks doen. (net als op Assen)
Icon van yahoo38

nl Jos van der Sterren
Horst, NL

PosticonGepost door yahoo38 (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 17:38

Profile  Quote

Als je wat leuks wil doen moet je wel met de groep bij mekaar blijven zodoende leer je mekaar wat beter kennen,
In Assen wel allemaal ontmoet maar toch met enkele opgetrokken en dat moet beter kunnen.
Zoals ik het zie en ook in ons straatje past is een arrangement bij simworld in Den Haag ook een optie.
Als je ziet wat er te bieden is, alleen de BBQ moeten we dan nog regelen.
Erg centraal is het niet maar dat was Assen ook niet.

william325
RotterGraaf Racing
Icon van william325

nl Wilco Smit
Pernis, NL

PosticonGepost door william325 (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 17:46

Profile  Quote

Aan wat voor bedrag hadden jullie per persoon gedacht, of wat denkt men kwijt te kunnen/willen?
Lijkt me zeker leuk, om jullie nu eens fysiek de baan uit te rijden, niets voorwiel of achterwiel verschil, Set Up Suck My Exhaust, gas en gaan.
Bier en BBQ altijd goed, wil dit keer wel overnachten ofzo, en het liefst op Zaterdag, Zondag is ruk omdat je de volgende dag moet werken of naar school/stage.

Coronel Karting in Huizen is ook wat centraal?, of niet.....
Zandvoort lijkt me ook leuk.
Maurice, zegt maar tegen Jan dat wij zijn Electrische klasse willen inijden

ThaSySman
IKEA Racing Team
Icon van ThaSySman

nl Roy van Ommen
Lelystad, NL

PosticonGepost door ThaSySman (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 18:12

Homepage van ThaSySman  Bekijk profiel van ThaSySman  Profile  Quote

Hehe Ik ken Coronel persoonlijk Dusja... misschien valt daar wat mee te regelen

Maar houden jullie geen LAN party? Alle computer inpakken en lekker een weekendje gamen

Darkpjotr

Icon van Darkpjotr

nl Pieter Brandsma
Dokkum, NL

PosticonGepost door Darkpjotr (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 18:24

Bekijk profiel van Darkpjotr  Profile  Quote

Best moelijk om te realiseren. Centrale actieve meeting.

Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 18:52

Homepage van Backlee  Bekijk profiel van Backlee  Profile  Quote

Zonder beloftes te doen om dit keer wel te komen, ben ik van mening dat we deze keer ook onze Belgische leden in de gelegenheid moeten stellen om de Meeting te bezoeken. Assen, Zandvoort en Huizen is dan wel erg ver weg. Misschien een dag op Zolder voor de mensen uit België en Zuid-Nederland?
Icon van william325

nl Wilco Smit
Pernis, NL

PosticonGepost door william325 (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 19:25

Profile  Quote

Zit wat in Broer, en dan met z'n alle in Landgraaf overnachten
Maar idd, ik wast ff onze vlaamse vrienden vergeten, sorry

dreetje

Icon van dreetje

nl Andre De Waal
Uithoorn, NL

PosticonGepost door dreetje (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 23:38

Profile  Quote

quote:
Op 28-02-2010 17:46 schreef william325 het volgende:

Aan wat voor bedrag hadden jullie per persoon gedacht, of wat denkt men kwijt te kunnen/willen?
Lijkt me zeker leuk, om jullie nu eens fysiek de baan uit te rijden, niets voorwiel of achterwiel verschil, Set Up Suck My Exhaust, gas en gaan.
Bier en BBQ altijd goed, wil dit keer wel overnachten ofzo, en het liefst op Zaterdag, Zondag is ruk omdat je de volgende dag moet werken of naar school/stage.

Coronel Karting in Huizen is ook wat centraal?, of niet.....
Zandvoort lijkt me ook leuk.
Maurice, zegt maar tegen Jan dat wij zijn Electrische klasse willen inijden

quote:
Op 28-02-2010 18:12 schreef ThaSySman het volgende:

Hehe Ik ken Coronel persoonlijk Dusja... misschien valt daar wat mee te regelen

Maar houden jullie geen LAN party? Alle computer inpakken en lekker een weekendje gamen

Jes zou leuk zijn bij coronel! Kan Tim ook persoonlijk en heb ooit 20 kart heat kaarte nvan hem verkregen via een racing league die ik had des tijds!

Maar ligt idd best centraal heb ook email adres van Tim Coronel ! kan hem wellicht bericten of we iets kunnen regelen kwa karten en eten ?

Daar naast ben ik t met Wilco eens eigelijk zouden we een soort over nachtings plaats moeten hebben zodat we met mekaar een groot kamt vuur maken en alle race verhalen aan mekaar kunnen vertellen
Krijg er nu al slapelose nacten van denk ik Heineken/ Alfa bieren
Oetger
Race Director
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op zondag 28 februari 2010 23:42

Ergens op een camping, allemaal een eigen tent, 1 LAN tent, vuur en bier... klinkt bekent...

En dan die LAN tent zonder LAG.

Bericht laatst bewerkt door Oetger op zondag 28 februari 2010 23:53

Mikeymike
Een dag niet gesimd, is een dag niet geleefd ;)
Icon van Mikeymike

nl Mike Dolle
Den Haag, NL

PosticonGepost door Mikeymike op maandag 01 maart 2010 09:14

Profile  Quote

Karten is een top idee!...idd wel graag centraal of iig goed bereikbaar met het OV

Maurice Zondag
F1Cast Racing
Icon van Maurice Zondag

nl Maurice Zondag
Leiden, NL

PosticonGepost door Maurice Zondag (Posticon BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 12:47

Homepage van Maurice Zondag  Bekijk profiel van Maurice Zondag  Profile  Quote

Hmm, karten... ik ben juist gaan simracen omdat mijn gewicht dan eens niet in de weg zit...
ik voorspel hier de uitslag:

P1: Jeffrey
.
.
.
.
.
.
De rest.

we kunnen ook het plan van rutger combineren met karten, er schijnt een aardige mod te bestaan :p

Darkpjotr

Icon van Darkpjotr

nl Pieter Brandsma
Dokkum, NL

PosticonGepost door Darkpjotr (Posticon BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 13:22

Bekijk profiel van Darkpjotr  Profile  Quote

Deze jongen gaat echt niet z'n sim afbreken om te gaan lannen.
Karten lijkt mij een prima idee met buffet ofzo...

JWE

Icon van JWE

nl Jan Wim Ensing
Odoornerveen, NL

PosticonGepost door JWE (Posticon Race Director) op maandag 01 maart 2010 13:24

Profile  Quote

´t Is wel een beetje afgezaagd, karten..

patricksmid

Icon van patricksmid

nl Patrick Smid
Hoogezand, NL

PosticonGepost door patricksmid (Posticon BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 13:25

Profile  Quote

Kan me bij Pieter aansluiten, moet eerst mn hele sim afbreken om te gaan lannen.
Karten lijkt me ook een prima idee.

Oetger
Race Director
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op maandag 01 maart 2010 13:34

Kartbaan Eindhoven ( buiten ) http://www.outdoorkarting.nl/Arrangementen.htm

Bijvoorbeeld:

Arrangement 7:
2 heats karten
Finale
Barbecue (standaard)

Prijs: € 36.50 per persoon

Index / Babbelhok / Meeting 2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

New Topic Post Reply