| Auteur | Bericht |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op vrijdag 18 december 2009 11:33

|
+ Vakantieee!  _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
S Eefting Sander Eefting

Sander Eefting Hoogezand, NL | Gepost door S Eefting op vrijdag 18 december 2009 11:34

|
+ ook Vakantie  + Vanavond naar Oostenrijk ( Solden) + Skieën +Oud en Nieuw vieren we voor 1x thuis  |
rampie Joram Betgen

Joram Betgen Almere, NL | Gepost door rampie ( BRO Supporter) op vrijdag 18 december 2009 12:43

|
+ Weekend in zicht + Kerstdiner met de zaak - Mensen die vakantie hebben  _________________________________ #15 Alpinestars Racing - Porsche Supercup
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op vrijdag 18 december 2009 13:39

|
- Scheve kerstboom
 |
Roderic Kreunen
Roderic Kreunen Hengelo (GLD), NL | Gepost door Roderic Kreunen op vrijdag 18 december 2009 14:18

|
Have fun Sander, ik ga 16 januari naar Sölden. Laat je de boel wel een beetje heel voor mij?  |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op vrijdag 18 december 2009 15:12

|
+++Vakantie! 
 |
Rolf Baas
Rolf Baas OUD Grootegast, NL | Gepost door Rolf Baas op vrijdag 18 december 2009 17:40

|
++++had gisteren al vakantie werd gistermiddag gebeld door school: morgen is de school ook nog dicht. +++ was vnadaag dus ook vrij door de sneeuw  |
FR12Tim Tim Ibelings

Tim Ibelings Barendrecht, NL | Gepost door FR12Tim op vrijdag 18 december 2009 17:50

|
+++ Vanacht naar Oostenrijk (Flachau, ski amadé) - autoreis
 |
S Eefting Sander Eefting

Sander Eefting Hoogezand, NL | Gepost door S Eefting op vrijdag 18 december 2009 17:58

|
quote:Op 18-12-2009 14:18 schreef Roderic Kreunen het volgende:Have fun Sander, ik ga 16 januari naar S?n. Laat je de boel wel een beetje heel voor mij?  haha thnx, ja komt goed  - +/- 12 uur rijden  |
william325 RotterGraaf Racing

Wilco Smit Pernis, NL | Gepost door william325 ( BRO Supporter) op vrijdag 18 december 2009 23:53

|
---- Van de week, klimaattop over de opwarming van de aarde!!!!!!!!!!!!!! ++ in één dag is er in Nederland net zoveel Snee gevallen als in 4 tot 6 jaar normaal!!!!!!!!!! ++ Aankomende nacht gaat het bepaalde plaatsen 15 Graden VRIEZEN, dus -15 wordt het!!!!!!!!!!
Geloof dat men het erover had om de Klimaattop met 'n week te verlengen, aangezien er over de komende ijstijd, dus afkoeling van de aarde moet worden gesproken!!!!!!!!!
++ Zou die afkoeling van de aarde iets te maken hebbe met de winnende reclame van Heineken en zijn Walk in Fridge die iedereen nu wil hebbe, en waar steevast de deur van opene blijft staan !!!!!!!!!!!!
Tis koud op Zolder !!!!!!!!! _________________________________ Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............
 |
stefan lieuwe

Stefan Lieuwe Finsterwolde, NL | Gepost door stefan lieuwe ( BRO Supporter) op zaterdag 19 december 2009 12:03

|
- TNT dat vrijdag al een pakket had moeten bezorgen maar niet gedaan heeft - TNT bezorgt het denk ik vandaag ook niet - TNT is bagger bedrijf. _________________________________ It doesn't matter if you win by an inch or a mile win is win.
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op zaterdag 19 december 2009 12:52

|
- 20.000 keer per dag het zelfde kerstnummer op de radio. - Hoeveel bochten ga ik het deze keer uithouden, op Imola? _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
william325 RotterGraaf Racing

Wilco Smit Pernis, NL | Gepost door william325 ( BRO Supporter) op zaterdag 19 december 2009 13:53

|
---- Tis nog steeds koud op Zolder +++ Voor de 20.001ste maal, Driving home for X-Mas op Sky Radio, mijn favoriete nummer met Kerst, hoop dat hij het volgende uur voor de 20.002e maal wordt gedraaid  _________________________________ Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............
 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op zaterdag 19 december 2009 13:56

|
+ er zit een uitknop op de radio _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: Nieuwe Loading screens |
JWE

Jan Wim Ensing Odoornerveen, NL | Gepost door JWE ( Race Director) op zaterdag 19 december 2009 14:07

|
Of zet hem op Veronica.
 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op zaterdag 19 december 2009 14:12

|
Oja:
+ Nieuwe skullcandy - Oude was stuk + Kreeg gelijk een nieuwe bij inlevering van de oude, geheel gratis + Skullcandy bedankt ! _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: Nieuwe Loading screens |
stefan lieuwe

Stefan Lieuwe Finsterwolde, NL | Gepost door stefan lieuwe ( BRO Supporter) op zaterdag 19 december 2009 15:04

|
+ TNT heeft nieuwe pc gedracht - Dag te laat + Lekker veel sneeuw hier + gisteren weer laat geworden + Nu kers vakantie -- Zostraks beetje boos geweest tijdens onnodige post XD _________________________________ It doesn't matter if you win by an inch or a mile win is win.
 |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 20 december 2009 09:45

|
++SCHNEE!!  _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
Rolf Baas
Rolf Baas OUD Grootegast, NL | Gepost door Rolf Baas op zondag 20 december 2009 11:00

|
--me eigen pc naar de klote wss videokaart kapot ++veel sneeuw hier nu  |
Rolf Baas
Rolf Baas OUD Grootegast, NL | Gepost door Rolf Baas op zondag 20 december 2009 15:37

|
--videokaart idd naar de klote nieuwe en goeie spreek je al gauw over meer dan 150 euro |
stefan lieuwe

Stefan Lieuwe Finsterwolde, NL | Gepost door stefan lieuwe ( BRO Supporter) op zondag 20 december 2009 16:40

|
- Rolf zijn videokaart stuk niet fijn + touchscreen pc werkt heerlijk _________________________________ It doesn't matter if you win by an inch or a mile win is win.
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op maandag 21 december 2009 10:30

|
- Er ligt sneeuw op mijn raam, kan niet naar buiten kijken : /
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op maandag 21 december 2009 11:08

|
Dan moet je er een harde dreun op geven.  _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Oetger Race Director

Rutger Mahu Breda, NL | Gepost door Oetger ( BRO Supporter) op maandag 21 december 2009 11:17

|
++ Lekker veel sneeuw ---- Gisteren geen WTCC gereden, we gingen naar de kerstparade in Roosendaal... ----De kerstparade ging niet door, vanwege sneeuwval...  ++ Leuk restaurantje opgezocht in Roosendaal en lekker gegeten. ++ v.a. vanmiddag zal er (als het goed is) meer sneeuw komen  _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 15 - Red Bull Petronas Team - Chevy | NAGT - 15 - Red Bull Dynabyte - Volvo
 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op maandag 21 december 2009 11:47

|
Rutger ik leef met je mee, maar stiekum moet ik wel een beetje lachen hoor.
+/- lego in elkaar aan het zetten + daarna verkopen ? wil er nog iemand lego kopen _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: Nieuwe Loading screens |