Index / Babbelhok / Waar heb jij je vandaag wel/niet aan geërgerd? #2 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

New Topic Post Reply

AuteurBericht
william325
RotterGraaf Racing
Icon van william325

nl Wilco Smit
Pernis, NL

PosticonGepost door william325 (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 16:58

Profile  Quote

één ding, en ik versta het niet, tja oudere generatie hè!
En op dit moment staat ik denk ik op de negeert lijst van Robin , blij dat ik Wilcoiaans l*lt anders krijgt ik het direct weer terug gespeeld

---Werd ineens ergt koud op de bouwt
+++ Temp gaat fors omlaag vannacht, zout er dan tocht 'n Elfstedentocht komen

PS, Ik loopt je alleen wat te stangen hè Robin

Robin de Jong

Icon van Robin de Jong

nl Robin de Jong
Breukelen, NL

PosticonGepost door Robin de Jong (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 18:22

Profile  Quote

I know.

kukkel
Power One Racing
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

PosticonGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 18:23

Profile  Quote

- alles
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 18:28

Homepage van Oetger  Bekijk profiel van Oetger  Profile  Quote

quote:
Op 25-01-2010 18:23 schreef kukkel het volgende:

- alles

Dat is wel heel dramatisch...

Vrieser

Icon van Vrieser

nl Mark de Vries
Waspik, NL

PosticonGepost door Vrieser (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 19:27

Bekijk profiel van Vrieser  Profile  Quote

We kunnen het ook van de positieve kant bekijken....
+Niks.....
RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy

Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 20:24

Homepage van Backlee  Bekijk profiel van Backlee  Profile  Quote

quote:
Op 25-01-2010 14:17 schreef Robin de Jong het volgende:
+ Banden van me fiets is opgepompt, gaat ineens een stuk harder

Nee broer, ik denk dat er naast het Wilcoiaans binnen BRO een andere stroming op gang komt. Ik kan er alleen geen naam aan verbinden, omdat meer mensen zo schrijven. Ik denk dat Robin met is "eens" bedoelt, dan klinkt de zin al heel aannemelijk. Maar dat zal ik Robin niet vragen, want alles wat ik zeg, valt niet in goede aarde bij Robin.

+ Tip van mij: zorg altijd voor een goede bandenspanning, ook op de fiets. Bij een te lage bandenspanning wil de velg nog wel eens te hard op de zijkant van de buitenband drukken en beschadigt hiermee de buitenband. Het lijkt dan net of je een slag in het wiel hebt. Nieuwe buitenband, dus ook nieuwe binnenband, monteren en weer 45 euro lichter (want aan een achterwiel met dichte kettinkast en versnellingsnaaf begin ik zelf niet meer). Mijn jongens van inmiddels 1,95 meter hebben van mij ook een verbod om de vriendin achterop de fiets te nemen. Dat ze zich daar niks van aan trekken, snap ik ook wel....
- Rotweer, ik heb het nu wel gehad met de kou.

Icon van Vrieser

nl Mark de Vries
Waspik, NL

PosticonGepost door Vrieser (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 20:27

Ger wanneer komt de 2e Heuts bij BRO rijden??

Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 21:21

Het zijn FPS'ers (first person shooter). Call of Duty, Americas Army, etc. Die zullen niet rijden, alleen maar knallen... Vroeger speelden ze wel heeeeel veel Need for Speed III. De oudste (toen 8 of 9) met het stuur tegen de jongste (toen 6 of 7) op de toetsen. Ik heb ook nog twee meisjes, maar die spelen liever op de Wii....

+ rFactor helemaal voor mezelf

Icon van Robin de Jong

nl Robin de Jong
Breukelen, NL

PosticonGepost door Robin de Jong (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 22:15

Profile  Quote

quote:
Op 25-01-2010 20:24 schreef Backlee het volgende:

[..]

Nee broer, ik denk dat er naast het Wilcoiaans binnen BRO een andere stroming op gang komt. Ik kan er alleen geen naam aan verbinden, omdat meer mensen zo schrijven. Ik denk dat Robin met is "eens" bedoelt, dan klinkt de zin al heel aannemelijk. Maar dat zal ik Robin niet vragen, want alles wat ik zeg, valt niet in goede aarde bij Robin.

+ Tip van mij: zorg altijd voor een goede bandenspanning, ook op de fiets. Bij een te lage bandenspanning wil de velg nog wel eens te hard op de zijkant van de buitenband drukken en beschadigt hiermee de buitenband. Het lijkt dan net of je een slag in het wiel hebt. Nieuwe buitenband, dus ook nieuwe binnenband, monteren en weer 45 euro lichter (want aan een achterwiel met dichte kettinkast en versnellingsnaaf begin ik zelf niet meer). Mijn jongens van inmiddels 1,95 meter hebben van mij ook een verbod om de vriendin achterop de fiets te nemen. Dat ze zich daar niks van aan trekken, snap ik ook wel....
- Rotweer, ik heb het nu wel gehad met de kou.

Precies +1 voor het snel kennen van je plaats

- Gesloopt
+ Voldaan gevoel

Oetger
Race Director
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 22:48

Wanneer komt dat geheime project nou, we wachten nog steeds in spanning af....

Robin de Jong

Icon van Robin de Jong

nl Robin de Jong
Breukelen, NL

PosticonGepost door Robin de Jong (Posticon BRO Supporter) op maandag 25 januari 2010 22:59

Profile  Quote

Ow je mag het best weten, ik had een algemene leader gemaakt voor de BRO filmpjes. Hij staat alleen in een section dat off limits is voor de normale sterveling bij BRO.

Wacht alleen nog op wat feedback, al heb ik zelf nog wel wat dingetjes die ik wil aanpassen.

Oetger
Race Director
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 11:30

+ Personas voor Firefox

Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 12:08

quote:
Op 25-01-2010 22:15 schreef Robin de Jong het volgende:
Precies +1 voor het snel kennen van je plaats

Op hoeveel punten sta ik nu dan? Ik heb er net eentje bij gekregen, zo te zien. Misschien nog een extra punt omdat ik gelijk had mbt dat is = eens?

+ Blijf toch pleiten om iets meer respect ten opzichte van elkaar te tonen op dit forum. Wie de schoen past, trekt hem aan.
Icon van william325

nl Wilco Smit
Pernis, NL

PosticonGepost door william325 (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 16:57

Profile  Quote

quote:
Op 25-01-2010 21:21 schreef Backlee het volgende:

Het zijn FPS'ers (first person shooter). Call of Duty, Americas Army, etc. Die zullen niet rijden, alleen maar knallen... Vroeger speelden ze wel heeeeel veel Need for Speed III. De oudste (toen 8 of 9) met het stuur tegen de jongste (toen 6 of 7) op de toetsen. Ik heb ook nog twee meisjes, maar die spelen liever op de Wii....

+ rFactor helemaal voor mezelf

Volgende seizoen bij BRO!
Hummer race met .50 op het dak, bestuurder en schutter nodig
de jongste magt meerijden bij mij Ger, of is de oudste de beste?

----- vanochtend -9 graden op de bouw, en wind factor 2, dus gevoelstemp......... te Koud.
---- denk dat ik het vandaag niet meer warm krijg..........
++++ ondanks de Koou, toch wel lekker gewerkt .

kukkel
Power One Racing
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

PosticonGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 17:10

Profile  Quote

+ Sealen is leuk.

Nee, dat is niet zeilen.
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 18:53

quote:
Op 26-01-2010 17:10 schreef kukkel het volgende:
+ Sealen is leuk.

Is dat zeehonden neermeppen?

Icon van Vrieser

nl Mark de Vries
Waspik, NL

PosticonGepost door Vrieser (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 18:57

Wikipedia:
Sealen (afgeleid van het Engelse "to seal", wat voor "afdekken" of "verzegelen" staat) is in de tandheelkunde een behandeling waarbij op een kies in de groeven van het kauwvlak een laagje plastic wordt aangebracht met als doel de kies te beschermen tegen gaatjes.

Maar dat zal Roy wel niet bedoelen denk ik.....

Yoeri Gijsen
Slaat hard!
Icon van Yoeri Gijsen

nl Yoeri Gijsen
Breukelen, NL

PosticonGepost door Yoeri Gijsen (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 20:00

Bekijk profiel van Yoeri Gijsen  Profile  Quote

Iets in plastic verpakken is ook sealen.

Backlee
Rottergraaf Racing
Icon van Backlee

nl Ger Heuts
Landgraaf, NL

PosticonGepost door Backlee (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 20:51

quote:
Op 26-01-2010 20:00 schreef Yoeri Gijsen het volgende:

Iets in plastic verpakken is ook sealen.

Roy into latex?
Icon van kukkel

nl Roy Guequierre
Sint-Maartensdijk, NL

PosticonGepost door kukkel (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 21:28

Profile  Quote

Nee, Sealen is een soort kit tussen 2 metalen platen. Hiermee word een lucht en vloeistof dichte verbinding gemaakt. Deze word toegepast in de tanks van een vliegtuig, bijvoorbeeld.

EDIT: Wat Yoeri zegt klopt trouwens ook. Afdichten dus.

Bericht laatst bewerkt door kukkel op dinsdag 26 januari 2010 22:16

Icon van Robin de Jong

nl Robin de Jong
Breukelen, NL

PosticonGepost door Robin de Jong (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 21:36

Profile  Quote

Trouwens zeilen is sailing....

Maar bedankt voor de uitleg want wist niet wat het verder was.

Oetger
Race Director
Icon van Oetger

nl Rutger Mahu
Breda, NL

PosticonGepost door Oetger (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 22:11

- Niet op tijd voor de WTCC race..
- Nog steeds niet de oorzaak van het probleem met de spiegels gevonden..

Arian Been
RedBull Dell
Icon van Arian Been

nl Arian Been
Papendrecht, NL

PosticonGepost door Arian Been (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 22:32

Homepage van Arian Been  Bekijk profiel van Arian Been  Profile  Quote

Sealen is precies wat Roy zegt. Ik maak het alleen wat kompleter. Om te sealen gebruik je sealing ( niet sailing he).

Een vieze plakkerige substantie wat als het hard is niet meer van je vingers of van je werkkleding gaat

Robin de Jong

Icon van Robin de Jong

nl Robin de Jong
Breukelen, NL

PosticonGepost door Robin de Jong (Posticon BRO Supporter) op dinsdag 26 januari 2010 22:58

Profile  Quote

quote:
Op 26-01-2010 22:32 schreef Arian Been het volgende:

Sealen is precies wat Roy zegt. Ik maak het alleen wat kompleter. Om te sealen gebruik je sealing ( niet sailing he).

Een vieze plakkerige substantie wat als het hard is niet meer van je vingers of van je werkkleding gaat

Ja ik reageerde ook meer op die van Roy

+/- Eindelijk weer geraced, maar lage opkomst
- Force Feedback problemen tijdens de race, moest dus stoppen
- Morgen moet ik teveel dingen doen, blegh

Robin de Jong

Icon van Robin de Jong

nl Robin de Jong
Breukelen, NL

PosticonGepost door Robin de Jong (Posticon BRO Supporter) op woensdag 27 januari 2010 15:50

Profile  Quote

- Vrouw van Olav Mol overleden, raakt me omdat ik het zelf van dichtbij heb moeten meemaken in de familie.

Index / Babbelhok / Waar heb jij je vandaag wel/niet aan geërgerd? #2 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

New Topic Post Reply