| Auteur | Bericht |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 10:38

|
--------Hoor ik net dat als er geen sneeuw was gevallen er over 2 weken sowieso een elfstedentocht was gekomen.....  _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
Ivo Ivo Pakvis

Ivo Pakvis Groningen, NL | Gepost door Ivo ( Persdude) op zondag 03 januari 2010 13:03

|
- Dat is whale shit. Je kan niet twee weken van tevoren zeggen dat er een Elfstedentocht komt. Als Fries zeg ik nu voor eens en altijd: calm the fuck down, rest van Nederland. Pas als wij gek beginnen te doen is er een kans. Vertrouw ons nou maar. |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 13:11

|
Lol, al zit er wel iets in hoor. Als het zo blijft doorvriezen....
EDIT: Sorry meester Ivo......., moet ik in de hoek??
Bericht laatst bewerkt door Vrieser op zondag 03 januari 2010 13:15 _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
Ivo Ivo Pakvis

Ivo Pakvis Groningen, NL | Gepost door Ivo ( Persdude) op zondag 03 januari 2010 13:12

|
Wat zei ik nou? |
Backlee Rottergraaf Racing

Ger Heuts Landgraaf, NL | Gepost door Backlee ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 13:54

|
Jullie zijn het zelf schuld: -Jullie zijn Fries'n, das nie dooien... - Er zijn twee films over de elfstedentocht uitgebracht: de hel van 63 en Kluun, komt een vrouw bij de dokter. Of bedoelen ze daar niet het klunen mee??
En daar moeten WIJ rustig onder blijven?? Waar blijven de memorabele woorden: iet gaen oan! (of hoe je dat ook mag schrijven.
Om toch even ontopic te blijven: + F1 mod + Peugeot 207 mod - Momo Force werkt niet meer + gelukkig nog een Thrustmaster F1 FFB in de kast liggen _________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag! |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 13:59

|
quote:Op 03-01-2010 13:54 schreef Backlee het volgende:
Jullie zijn het zelf schuld: -Jullie zijn Fries'n, das nie dooien... - Er zijn twee films over de elfstedentocht uitgebracht: de hel van 63 en Kluun, komt een vrouw bij de dokter. Of bedoelen ze daar niet het klunen mee??
En daar moeten WIJ rustig onder blijven?? Waar blijven de memorabele woorden: iet gaen oan! (of hoe je dat ook mag schrijven.
Om toch even ontopic te blijven: + F1 mod + Peugeot 207 mod - Momo Force werkt niet meer + gelukkig nog een Thrustmaster F1 FFB in de kast liggen Eindelijk eens iemand uit het zuiden die het begrijpt! Als we dit niet mogen hebben, dan heb ik 1 ding te zeggen: Op naar Carnaval! _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 20:44

|
- gezeur over een elfstedentocht - gezeur over een elfstedentocht door mensen die er niet bij zijn als ie wel door gaat +++ veel sneeuw om in te spelen met mijn auto + jochie leeft nog die gister tegen mijn auto aan botste - Jan heeft nu een G27 _________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 21:11

|
+ Elfstedentocht Elfstedentocht Elfstedentocht Elfstedentocht, just to piss Ivo off your welcome  - Blauwe plekken + Zin in nieuwe seizoen waarin ik WEL zal rijden - Morgen theorie doen + Dinsdag hele dag op natuur ijs
 |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 21:13

|
--Gezeur van mensen over mensen die praten over een elfstedentocht.... _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 21:18

|
- Die rare noordelingen ook altijd.  _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Backlee Rottergraaf Racing

Ger Heuts Landgraaf, NL | Gepost door Backlee ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 21:47

|
quote:Op 03-01-2010 20:44 schreef Gerrit het volgende: - Jan heeft nu een G27 Hallo heren Feenstra Even voor de duidelijkheid: Dat wij, mannen van RotterGraaf Racing, de heer Gerrit Feenstra na aanschaf van zijn G25 in het afgelopen seizoen aan de horizon zagen verdwijnen, konden wij nog enigermate mee leven. Wij hadden immers de heer Jan Feenstra nog die we met veel pijn en moeite af en toe achter ons konden laten. Nu heeft diezelfde heer Jan Feenstra zelfs een G27 (!!! toe maar!) aangeschaft en dreigen wij helemaal de slakken van het seizoen te worden. We hebben inmiddels al ons zakgeld (en stiekum het zakgeld van mijn kinderen) bij elkaar gelegd en Wilco daarvan een G25 gekocht. Ikzelf zit nu met een Thrustmaster F1 opgescheept en dreig dus dit seizoen de boot volledig te missen. Er is maar één oplossing mogelijk. We organiseren een tweede BRO sponsoring die we omzetten in een G27 voor mij. De rest doneer ik aan een goed doel (bijv. inkoop Alfa bier, waarmee ik de PLUS supermarkt sponsor). PS: mag ik van Jan (evt via PM) weten waar hij zijn G27 heeft gekocht en wat hij daarvoor heeft moeten betalen? Ik ben bereid een derde hypotheek op te nemen, als het moet! _________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag! |
Maurice Zondag F1Cast Racing

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op zondag 03 januari 2010 21:52

|
----- videokaart stuk vlak voor de race --- morgen vakantie voorbij kan ff niks + bedenken _________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 10:42

|
- Gezakt -------- Op 1 punt --- Klote begin van 2010
 |

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 13:03

|
---- robin gezakt --- op 1 punt +++ nog ff veilig op de weg _________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 13:59

|
- Robin niet geslaagd + als hij slaagt drinken we daar een biertje op - kom je aan op school, is er geen les + morgen ook weer vrij + het zware studenten leven _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: Nieuwe Loading screens |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 14:00

|
+ Thnx guys + ijsbaan Breukelen vanavond open
 |
william325 RotterGraaf Racing

Wilco Smit Pernis, NL | Gepost door william325 ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 16:21

|
quote:Op 04-01-2010 14:00 schreef Robin de Jong het volgende:
+ ijsbaan Breukelen vanavond open Dan valt daar niet te schaatsen  _________________________________ Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............
 |
Yoeri Gijsen Slaat hard!

Yoeri Gijsen Breukelen, NL | Gepost door Yoeri Gijsen ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 18:20

|
quote:Op 04-01-2010 16:21 schreef william325 het volgende:Dan valt daar niet te schaatsen  Waarschijnlijk heb je gelijk.  _________________________________ Als alles soepel verloopt, ga je niet hard genoeg.
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 20:01

|
Ben net ff een uurtje geweest en er valt idd niet te schaatsen. Alsof ik door modder aan het lopen ben. Jammer, terug naar Utrecht 
 |
JWE

Jan Wim Ensing Odoornerveen, NL | Gepost door JWE ( Race Director) op maandag 04 januari 2010 20:22

|
++ Nieuwe bureau's +++ Nu ruimte om ook de laptop naast m'n pc te zetten. ++++ IKEA natuurlijk 
 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 22:24

|
+\- Serge is aan de twitter
weet nog niet of het een goed ding is of een slecht ding.. Any folowers?
@365logodesigns _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: Nieuwe Loading screens |

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op maandag 04 januari 2010 23:07

|
+ serge aan de twitter + andere twitteraars foolw me @mzondag + 2010 jaar van de twitteraars --- tijdeleijke video kaart zuigt kont + nieuwe(re) videokaart komt er aan _________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
Yoeri Gijsen Slaat hard!

Yoeri Gijsen Breukelen, NL | Gepost door Yoeri Gijsen ( BRO Supporter) op dinsdag 05 januari 2010 11:23

|
+ Zin in het nieuwe seizoen - Duurt nog wel ff... _________________________________ Als alles soepel verloopt, ga je niet hard genoeg.
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op dinsdag 05 januari 2010 11:49

|
quote:Op 04-01-2010 22:24 schreef Serge Honderdos het volgende:
+\- Serge is aan de twitter
weet nog niet of het een goed ding is of een slecht ding.. Any folowers?
@365logodesigns Is jou leven interessant om te volgen? 
 |
Vrieser

Mark de Vries Waspik, NL | Gepost door Vrieser ( BRO Supporter) op dinsdag 05 januari 2010 12:56

|
-Mijn vader die niet doorheeft dat je Alfa met een f schrijft.... +Hoef deze week maar tot een uur of 12 naar school. _________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
 |