| Auteur | Bericht |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op woensdag 18 maart 2009 22:06

|
_________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Zeepsop Ronald Barmentloo

Ronald Barmentloo Wilp-Achterhoek, NL | Gepost door Zeepsop ( Racecommissie) op woensdag 18 maart 2009 22:25

|
En terecht, ik had hem in de voorrondes al gezien. Één van de beste filmpjes van rFactor die ik ooit heb gezien.
 |
robert525 ill be watching you !

Robert Bults Assen, NL | Gepost door robert525 ( Racecommissie) op woensdag 18 maart 2009 22:40

|
wauw!! echt geweldig !  |
Blue Bas Steverink

Bas Steverink Deventer, NL | Gepost door Blue op donderdag 19 maart 2009 08:41

|
Jezus, erg gaaf. Zitten een paar redelijke kippenvel momenten tussen!  |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op donderdag 19 maart 2009 11:13

|
Heel gaaf! Laatste shot is echt mooi! En heerlijke muziek (A)
Terecht gewonnen _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: n/a |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op donderdag 19 maart 2009 15:51

|
Had hem al gezien idd het ALLERVETSTE RFACTOR FILMPJE die ook ooit heb gezien.
 |
Henk Kuiper

Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL | Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter) op donderdag 19 maart 2009 20:40

|
 |
Henk Kuiper

Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL | Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter) op donderdag 19 maart 2009 20:57

|
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op donderdag 19 maart 2009 22:24

|
quote: Ik vind dat begin zo vet met die coureurs die praten over de baan enzo heel mooi gemonteerd. De nummer 2 is ook super vet alleen jammer dat het maar van 1 mod is denk dat het daarom 2e is geworden.
 |
Henk Kuiper

Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL | Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter) op vrijdag 20 maart 2009 17:53

|
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op vrijdag 20 maart 2009 18:31

|
What the......!?  _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op vrijdag 20 maart 2009 19:25

|
Die heeft grote ballen. Damn. _________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op vrijdag 20 maart 2009 19:31

|
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op vrijdag 20 maart 2009 19:33

|
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op zaterdag 21 maart 2009 10:10

|
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL die inparkeren kun je leren hahahahaha 
 |
Henk Kuiper

Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL | Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter) op zaterdag 21 maart 2009 12:34

|
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op zaterdag 21 maart 2009 12:44

|
Goh als je wat tijd over hebt he  Volgens mij gaat ie er nog bloedje snel mee ook.
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op zaterdag 21 maart 2009 12:48

|
Die gast heeft echt geld teveel lol. Dat stuur is volgensmij alleen al over de 1000 lol  Voor de rest erg vet!!!
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op zaterdag 21 maart 2009 12:50

|
 |
Henk Kuiper

Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL | Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter) op zaterdag 21 maart 2009 13:30

|
Cool. Ik heb zelf een FG Marder limited edition. Zal binnenkort een paar filmpjes plaatsen.
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op zaterdag 21 maart 2009 13:46

|
Maar ik rijd dan het nederlands kampioenschap hé niet het WK lol 
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op zaterdag 21 maart 2009 17:10

|
Hebben hebben hebben  _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op zondag 22 maart 2009 12:41

|
 |
GTrFreak F. Koop

Floris Koop Oldenzaal, NL | Gepost door GTrFreak op zondag 22 maart 2009 14:05

|
Ik hoop voor ze dat ze die fietsen over trekken en met gigantische verwondingen het tóch nog overleven.. god.. kan ik bijna kwaad om worden.. dan ben je toch ziek? _________________________________ F. Koop - Sparco Racedriver |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op zondag 22 maart 2009 14:56

|
Die mogen van mij lek geschoten worden  Idiooten 
 |