Auteur Bericht
kukkel Power One Racing Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL Gepost door kukkel ( BRO Supporter ) op donderdag 10 december 2009 17:32
Opschepper.
_________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17
Ren-alt130 Rene Hoogterp Amsterdam, NL Gepost door Ren-alt130 ( BRO Supporter ) op donderdag 10 december 2009 18:18
Darkpjotr Pieter Brandsma Dokkum, NL Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter ) op donderdag 10 december 2009 20:45
heerlijk die ken ik nog wel
_________________________________ Catch them before they catch you!
Arian Been RedBull Dell Arian Been Papendrecht, NL Gepost door Arian Been ( BRO Supporter ) op donderdag 10 december 2009 21:56
En wat vonden we dat toen realistische
Leuk om het weer eens te zien idd. Lang geleden zeg
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
Maurice Zondag F1Cast Racing Maurice Zondag Leiden, NL Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter ) op donderdag 10 december 2009 23:05
dat zeggen we over 10 jaar ook over rFactor...
_________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
Oetger Race Director Rutger Mahu Breda, NL Gepost door Oetger ( BRO Supporter ) op vrijdag 11 december 2009 07:44
Dat vond ik toen echt een super game !
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 7 - Red Bull Petronas Team - Chevy
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op zondag 13 december 2009 20:52
Ik en Aleksi Elomaa van het Orionraceteam in een gevecht om de winst!
Aleksi is de gene met het meeste blauw in zijn auto ( Dus de gene die als 1ste start)
Simulatie : iRacing
Baan: Watkins Glen
Auto: Indycar
Enjoy!
kukkel Power One Racing Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL Gepost door kukkel ( BRO Supporter ) op maandag 14 december 2009 19:06
_________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17
Gerrit Team DriFT IcH Gerrit Feenstra Bolsward, NL Gepost door Gerrit ( BRO Supporter ) op maandag 14 december 2009 22:32
_________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
Maurice Zondag F1Cast Racing Maurice Zondag Leiden, NL Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter ) op dinsdag 15 december 2009 02:58
_________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
Gerrit Team DriFT IcH Gerrit Feenstra Bolsward, NL Gepost door Gerrit ( BRO Supporter ) op woensdag 16 december 2009 22:14
_________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
patricksmid Patrick Smid Hoogezand, NL Gepost door patricksmid ( BRO Supporter ) op woensdag 16 december 2009 23:57
quote: Cool man, leuke herrinering, Zag net in het filmpje nog even 1988 onderin het scherm staan
. En wat vonden we dat toen indd realistish
Heb me als 7-jarige helemaal suf gespeeld met dat spel.
Zijn er nog mensen die
dit spel zich nog kunnen herrineren? Damn daar heb ik ook ontelbaar veel uren inzitten. Zelf even een track in elkaar flansen en gassen met dat hok. Loopings etc geweldig
Of wat te denken van deze:
http://www.youtube.com/watch?v=fif3mb3TkKc zoals ik mij meen te herrineren, het allereerste race-spel dat ik ooit deed.
Bericht laatst bewerkt door patricksmid op donderdag 17 december 2009 00:12 _________________________________ RedBull Petronas - WTCC / NAGT team
Serge Honderdos Serge Honderdos Almere, NL Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter ) op donderdag 17 december 2009 11:23
Mijn eerste echte racegame waar ik vele uren in heb gestoken, zonder echt de in's en out's te weten was Gr Turismo and 1. Net nog even een filmpje gekeken , heerlijk! Ik mis opeens een console...
_________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: n/a
Oetger Race Director Rutger Mahu Breda, NL Gepost door Oetger ( BRO Supporter ) op donderdag 17 december 2009 13:28
quote: Op 16-12-2009 23:57 schreef patricksmid het volgende: [..]
Cool man, leuke herrinering, Zag net in het filmpje nog even 1988 onderin het scherm staan
. En wat vonden we dat toen indd realistish
Heb me als 7-jarige helemaal suf gespeeld met dat spel.
Zijn er nog mensen die
dit spel zich nog kunnen herrineren? Damn daar heb ik ook ontelbaar veel uren inzitten. Zelf even een track in elkaar flansen en gassen met dat hok. Loopings etc geweldig
Of wat te denken van deze:
http://www.youtube.com/watch?v=fif3mb3TkKc zoals ik mij meen te herrineren, het allereerste race-spel dat ik ooit deed.
Ja dit was echt een super spel toen het net uit kwam! Mooi man, dr zat ook iets van een indycar in als ik het me goed kan herinneren, die was helemaal geweldig...
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 7 - Red Bull Petronas Team - Chevy
Gerrit Team DriFT IcH Gerrit Feenstra Bolsward, NL Gepost door Gerrit ( BRO Supporter ) op maandag 21 december 2009 22:18
Darkpjotr Pieter Brandsma Dokkum, NL Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter ) op dinsdag 22 december 2009 20:25
_________________________________ Catch them before they catch you!
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op dinsdag 22 december 2009 21:00
LOL
Vrieser Mark de Vries Waspik, NL Gepost door Vrieser ( BRO Supporter ) op dinsdag 22 december 2009 21:08
Pacman was leuk, maar dit......geniaal!
_________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
Oetger Race Director Rutger Mahu Breda, NL Gepost door Oetger ( BRO Supporter ) op woensdag 23 december 2009 12:57
william325 RotterGraaf Racing Wilco Smit Pernis, NL Gepost door william325 ( BRO Supporter ) op woensdag 23 december 2009 13:17
_________________________________ Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............
Eight_Gear WTCC, NAGT Lars Koldeweij Havelte, NL Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter ) op woensdag 23 december 2009 13:20
Gadverdamme....
_________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
kukkel Power One Racing Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL Gepost door kukkel ( BRO Supporter ) op woensdag 23 december 2009 13:41
Arian Been RedBull Dell Arian Been Papendrecht, NL Gepost door Arian Been ( BRO Supporter ) op woensdag 23 december 2009 13:53
WOHWW. Toch wel geschrokken zitten kijken. Natuurlijk een opeenhoping van wat allemaal fout kan gaan.
Maar hou dit maar goed in het achterhoofd!!
ps, en dan bedoel ik niet het filmpje van Roy
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
red_devil Marco Vandenbroeck beringen, BE Gepost door red_devil op woensdag 23 december 2009 13:58
Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar. << K1Tland hierzo!
_________________________________ [img]http://img294.imageshack.us/img294/8520/sigbrowk8.jpg[/img]
william325 RotterGraaf Racing Wilco Smit Pernis, NL Gepost door william325 ( BRO Supporter ) op woensdag 23 december 2009 14:13
quote: Op 23-12-2009 13:58 schreef red_devil het volgende: Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar. << K1Tland hierzo!
Uh, gaat dat over mijn filmpie?
Dan kijkt ik ff wat ik kan doen voor je !
_________________________________ Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............