| Auteur | Bericht |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op zaterdag 19 september 2009 13:34

|
_________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Koffiedik F1Cast Racing

Sven Smits Blijham, NL | Gepost door Koffiedik ( BRO Supporter) op zaterdag 19 september 2009 15:22

|
quote:Op 17-09-2009 09:26 schreef Arian Been het volgende:Daar zit ik dus echt met open mond naar te kijken. Dat snap ik dus echt niet. Tering man, moet je zien hoe die auto's samengedrukt worden. Alsof het lege blikjes zijn die samengeperst worden  Met 1 verschil: je zit er zelf middenin. Dit heeft naar mijn mening niets te maken met racen. En ook niet met gezond verstand.  Dit heet banger racen.. de heren die erin rijden zijn vrij goed op de hoogte van hoe de autos zijn opgebouwd qua Rollkooi denk ik. Anders kon dit nooit goed gaan.
 |
Maurice Zondag F1Cast Racing

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op zaterdag 19 september 2009 16:45

|
_________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op zaterdag 19 september 2009 20:21

|
diep diep respect! Enorm knap. _________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op zaterdag 19 september 2009 23:48

|
Nou, Vatanen voor president!  _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op zondag 20 september 2009 12:27

|
quote:Op 19-09-2009 15:22 schreef Koffiedik het volgende:
[..]
Dit heet banger racen.. de heren die erin rijden zijn vrij goed op de hoogte van hoe de autos zijn opgebouwd qua Rollkooi denk ik. Anders kon dit nooit goed gaan. De heren hebben geen rolkooi sven allen 1 balk achter de stoel horizontaal en verticaal. En volgens mij moet je wel een beetje gek zijn maar daarom is het wel een leuke sport om naar te kijken _________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Backlee Rottergraaf Racing

Ger Heuts Landgraaf, NL | Gepost door Backlee ( BRO Supporter) op zondag 20 september 2009 22:07

|
Die van Vatanen is grandioos, dat bangerracen vind ik eigenlijk te zielig voor woorden. Wat een randdebielen! _________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag! |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op maandag 21 september 2009 20:26

|
quote:Op 19-09-2009 23:48 schreef Eight_Gear het volgende:Nou, Vatanen voor president!  De heer Vatanen zit al in de politiek. ps Ger dat banger racen is echt geweldig om een keer bij te zijn.En jij woont dichter bij warneton dan mij dus ga een keer kijken(of dit weekend naar World Cup F1&F2 in venray)  _________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op maandag 21 september 2009 20:57

|
quote:Op 21-09-2009 20:26 schreef Gerrit het volgende:
[..]
De heer Vatanen zit al in de politiek.
FIA - president.  _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op maandag 28 september 2009 10:15

|
_________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Backlee Rottergraaf Racing

Ger Heuts Landgraaf, NL | Gepost door Backlee ( BRO Supporter) op maandag 28 september 2009 22:11

|
Dat is voor luie of dikke ouders, Pieter! Kom op, rennen achter die knul/meid. "Kom op , het gaat goed! Nee, niet kijken naar die paarden daar! Let op de weg. Kijk voor je, gaat goed! Ho, pas op...niet erg, even wrijven en dan gaan we weer". Je bouwt er zelf ook nog eens conditie mee op......
Bericht laatst bewerkt door Backlee op dinsdag 29 september 2009 11:42 (Reden: aanhalingstekens sluiten geplaatst.) _________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag! |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op maandag 28 september 2009 22:22

|
haha,
Die van mij fietsen al prima en idd......dat is wel de manier. Blijft toch een erg goeie vinding. _________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op dinsdag 29 september 2009 22:12

|
_________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Maurice Zondag F1Cast Racing

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op woensdag 30 september 2009 00:44

|
Cool man _________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
Yoeri Gijsen Slaat hard!

Yoeri Gijsen Breukelen, NL | Gepost door Yoeri Gijsen ( BRO Supporter) op woensdag 30 september 2009 08:20

|
Nice. Dat moet je goed van pas komen in de WTCC.  _________________________________ Als alles soepel verloopt, ga je niet hard genoeg.
 |
Ren-alt130

Rene Hoogterp Amsterdam, NL | Gepost door Ren-alt130 ( BRO Supporter) op woensdag 30 september 2009 14:11

|
Ah Midland circuit, ook wel redelijk vaak geweest!  |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op donderdag 01 oktober 2009 21:50

|
quote:Op 30-09-2009 14:11 schreef Ren-alt130 het volgende:Ah Midland circuit, ook wel redelijk vaak geweest!  Ja dat is het goede antwoord.Nu nog het type auto en u gaat door voor de wasmachine  _________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op donderdag 01 oktober 2009 22:02

|
Een rode Alfa. _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Oetger Race Director

Rutger Mahu Breda, NL | Gepost door Oetger ( BRO Supporter) op donderdag 01 oktober 2009 22:05

|
quote:Op 01-10-2009 22:02 schreef Eight_Gear het volgende:
Een rode Alfa. Dat is i.i.g. een beter antwoord dan de gemiddelde vrouw zou geven op die vraag.  _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 7 - Red Bull Petronas Team - Chevy
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op vrijdag 02 oktober 2009 13:06

|
Alfa 75 Turbo dan?  _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op vrijdag 02 oktober 2009 23:03

|
NEE Fout ik rij groene 75 Twinspark rode alfa in filmpje is een een project nieuw type inlaat binnenkort word er nog een turbo bij opgebouwt eind resultaat +- 300Pk  _________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op zaterdag 03 oktober 2009 11:18

|
 |
Arian Been RedBull Dell

Arian Been Papendrecht, NL | Gepost door Arian Been ( BRO Supporter) op zaterdag 03 oktober 2009 12:15

|
Is wel een gave serie idd. Is ook volgens mij een steen goede mod van. Alleen nooit gespeeld. Was toendertijd te druk bezig met de Megane's  _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op zaterdag 03 oktober 2009 13:11

|
Demn! VET! Van dit filmpje kan ik nog heeeeeel wat leren. _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op zaterdag 03 oktober 2009 16:12

|
 |