| Auteur | Bericht |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op woensdag 02 september 2009 21:13

|
respect! _________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Aaron
| Gepost door Aaron ( BRO Supporter) op woensdag 02 september 2009 21:22

|
quote:Op 02-09-2009 15:27 schreef Powerslider het volgende:Als jij trouwens je R1 meeneemt kunnen we ook lache  Ach beetje oefenen voor Arian http://www.youtube.com/watch?v=DARsTJkqBXs  Al is het wel even schrikken op de motor als je achterwiel serieus een stap opzij zet  |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op woensdag 02 september 2009 21:30

|
quote:Op 02-09-2009 17:37 schreef Ivo het volgende:
- YouTube-topic. Oeps!  _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Arian Been RedBull Dell

Arian Been Papendrecht, NL | Gepost door Arian Been ( BRO Supporter) op woensdag 02 september 2009 22:37

|
quote: Als iemand mij een motor beschikbaar stelt dan zal ik het wel voor doen  Overigens wel super vet als je het kan zoals de eerste in het fimlpje, met de hand omhoog gewoon he  _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op zaterdag 05 september 2009 17:29

|
_________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Oetger Race Director

Rutger Mahu Breda, NL | Gepost door Oetger ( BRO Supporter) op zaterdag 05 september 2009 23:43

|
Echt knap dat ze elkaar ( wat zie in dit filmpje laten zien ) maar 1x geraakt hebben... _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 7 - Red Bull Petronas Team - Chevy
 |
Oetger Race Director

Rutger Mahu Breda, NL | Gepost door Oetger ( BRO Supporter) op zaterdag 05 september 2009 23:58

|
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 7 - Red Bull Petronas Team - Chevy
 |
Backlee Rottergraaf Racing

Ger Heuts Landgraaf, NL | Gepost door Backlee ( BRO Supporter) op zondag 06 september 2009 00:11

|
quote: Hier zal team Driftich waarschijnlijk zeer van genieten....... _________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag! |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op zondag 06 september 2009 09:32

|
 |
Aaron
| Gepost door Aaron ( BRO Supporter) op maandag 07 september 2009 17:02

|
quote:Op 02-09-2009 22:37 schreef Arian Been het volgende:[..] Als iemand mij een motor beschikbaar stelt dan zal ik het wel voor doen  http://test.g60.nl/oud/mot/DSC00059.JPG http://test.g60.nl/oud/mot/Alstu  Zo goed als nieuw, altijd vna een oud vrouwtje geweest  quote:Overigens wel super vet als je het kan zoals de eerste in het fimlpje, met de hand omhoog gewoon he  Idd erg gaaf  |
FR12Tim Tim Ibelings

Tim Ibelings Barendrecht, NL | Gepost door FR12Tim op maandag 14 september 2009 15:37

|
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op maandag 14 september 2009 17:22

|
LOL!!!! 
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op maandag 14 september 2009 20:26

|
 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op maandag 14 september 2009 21:11

|
_________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op dinsdag 15 september 2009 23:10

|
 |
Sandaman Erik Sander

Erik Sander Klazienaveen, NL | Gepost door Sandaman ( BRO Supporter) op dinsdag 15 september 2009 23:23

|
Ken Block rules!!!
Ik voel een GPUpdate testje aankomen voor IVO! _________________________________ ...
 |
Maurice Zondag F1Cast Racing

Maurice Zondag Leiden, NL | Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter) op woensdag 16 september 2009 02:45

|
 Oh Jesus help me! Jammer dat die games alleen ruk zijn... _________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op woensdag 16 september 2009 15:44

|
LOL wat een watjes 
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op woensdag 16 september 2009 18:28

|
_________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op woensdag 16 september 2009 21:10

|
_________________________________ Speed costs money! How fast do you want to spend!
 |
aevitas
Johan van Delden Midwolda, NL | Gepost door aevitas op woensdag 16 september 2009 21:58

|
lama
Bericht laatst bewerkt door aevitas op woensdag 16 september 2009 22:02 (Reden: gfdg) |
Gerrit Team DriFT IcH

Gerrit Feenstra Bolsward, NL | Gepost door Gerrit ( BRO Supporter) op woensdag 16 september 2009 22:47

|
 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op donderdag 17 september 2009 09:22

|
deze mensen zijn echt gestoord!! Stelletje maffe ketels.
Het gaat er dan om wie het langste zijn auto rijdende houd? _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: n/a |
Arian Been RedBull Dell

Arian Been Papendrecht, NL | Gepost door Arian Been ( BRO Supporter) op donderdag 17 september 2009 09:26

|
Daar zit ik dus echt met open mond naar te kijken. Dat snap ik dus echt niet. Tering man, moet je zien hoe die auto's samengedrukt worden. Alsof het lege blikjes zijn die samengeperst worden  Met 1 verschil: je zit er zelf middenin. Dit heeft naar mijn mening niets te maken met racen. En ook niet met gezond verstand.  _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
 |
dreetje

Andre De Waal Uithoorn, NL | Gepost door dreetje ( BRO Supporter) op donderdag 17 september 2009 12:35

|
Ach met een flinke jiont in je mond voel je dr weinig van en zit je alleen maar te laggen in de wagen,maar er niet bij na denken dat je dr mss wel er uitgeknipt moet worden. Is echt van de zotte,dat ze zulk soort race,s toe laten  |