Auteur Bericht
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 20:06
is ook me hobby, maar voor Jef nog ff meer hobby
Henk Kuiper Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 20:08
Hmm, mijn Marder gaat niet zo hard als die wagentjes van Jeffrey.
Maar je moet hem echt niet tegen je schenen aan krijgen!
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op woensdag 15 juli 2009 20:54
Arian, je staat op een stelling van 2 meter hoog dus dan krijg je overzicht over de baan.
Dus dan is het al stukken makkelijker
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op woensdag 15 juli 2009 20:55
quote: Op 15-07-2009 20:06 schreef dreetje het volgende: is ook me hobby, maar voor Jef nog ff meer hobby
Idd beetje uit de hand gelopen hobby, rijd nu het nederlandskampioenschap.
Kost een beetje teveel geld
maar daar heb je sponsers voor
Maurice Zondag F1Cast Racing Maurice Zondag Leiden, NL Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 23:13
Ja Jeff, het zijn wel coole dingen. Knap dat je er zo mee kunt rijden. Lijkt me heel lastig. Ik ben nooit verder gekomen dan die electrische speelgoed auto's (met snoertje) lol.
_________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op donderdag 16 juli 2009 10:26
LOL met snoertje nog wel
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op donderdag 16 juli 2009 10:52
Met een snoertje whahahahahahaha die is leuk
Maurice Zondag F1Cast Racing Maurice Zondag Leiden, NL Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter ) op donderdag 16 juli 2009 23:44
_________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op vrijdag 17 juli 2009 10:33
Wat een pech
Arian Been RedBull Dell Arian Been Papendrecht, NL Gepost door Arian Been ( BRO Supporter ) op vrijdag 17 juli 2009 12:12
Daarin hebben ze toch een hoop auto's mee verziekt! Moet je kijken hoe die auto's neerkomen na een jump, totaal gesloopt gewoon. En als je het nu ziet zeker niet geloofwaardig
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op vrijdag 17 juli 2009 20:52
quote: Op 17-07-2009 12:12 schreef Arian Been het volgende: Daarin hebben ze toch een hoop auto's mee verziekt! Moet je kijken hoe die auto's neerkomen na een jump, totaal gesloopt gewoon. En als je het nu ziet zeker niet geloofwaardig
Ja idd ,ze hadden volgens mij bijna geen general lee wagens meer ,want na iedere jump ging dr wel eentje totaal los. Heel amerika werd af gestuind voor die wagens whahahaa
echt ziek gewoon
fun racer Kenneth Heijnen Kenneth Heijnen Venlo, NL Gepost door fun racer op zaterdag 18 juli 2009 21:51
ik heb 1x een reportage over gezien... de general lee,s kwamen gewoon bijna van de rollende band en een heel groot parkeer plaats stond vol met die orangje krengen
Koffiedik F1Cast Racing Sven Smits Blijham, NL Gepost door Koffiedik ( BRO Supporter ) op dinsdag 21 juli 2009 15:39
Serge Honderdos Serge Honderdos Almere, NL Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter ) op donderdag 23 juli 2009 17:47
_________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: n/a
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op donderdag 23 juli 2009 18:34
Powerslider Christiaan Burgel Leiden, NL Gepost door Powerslider op dinsdag 28 juli 2009 19:58
Backlee Rottergraaf Racing Ger Heuts Landgraaf, NL Gepost door Backlee ( BRO Supporter ) op dinsdag 28 juli 2009 20:50
Ik dacht dat we het inmiddels wel gehad hadden met dit soort randdebielen die alles in het werk stellen om het aantal verkeersslachtoffers omhoog te brengen.
_________________________________ Iemand moet de laatste zijn. Als je wilt overnemen, graag!
Powerslider Christiaan Burgel Leiden, NL Gepost door Powerslider op dinsdag 28 juli 2009 23:57
Dan zal ik het filmpje van mezelf op de brommer maar niet posten.
Oetger Race Director Rutger Mahu Breda, NL Gepost door Oetger ( BRO Supporter ) op donderdag 30 juli 2009 11:13
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | WTCC - 7 - Red Bull Petronas Team - Chevy
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op donderdag 30 juli 2009 11:35
OMG ik schrok me de klere aant einde LOL!
rutger Rutger van Penderen Rutger van Penderen Hengelo (ov), NL Gepost door rutger op donderdag 30 juli 2009 11:48
GVD
Vrieser Mark de Vries Waspik, NL Gepost door Vrieser ( BRO Supporter ) op donderdag 30 juli 2009 11:50
Ik ook
_________________________________ RedBull | #13 WTCC Red Bull Warsteiner Chevy
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op donderdag 30 juli 2009 12:26
Kon m al ,maar nog schrik je dr van whahahahaha klote slang bleh moet echt niks van die krengen hebben brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Yoeri Gijsen Slaat hard! Yoeri Gijsen Breukelen, NL Gepost door Yoeri Gijsen ( BRO Supporter ) op donderdag 30 juli 2009 13:24
Zo, bijna hartstilstand... wtf...
_________________________________ Als alles soepel verloopt, ga je niet hard genoeg.
Henk Kuiper Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter ) op maandag 03 augustus 2009 15:59