Auteur Bericht
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op maandag 13 juli 2009 15:17
Koffiedik F1Cast Racing Sven Smits Blijham, NL Gepost door Koffiedik ( BRO Supporter ) op maandag 13 juli 2009 15:52
Haha,, hij houd hem amper op het rechte stuk,,
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op maandag 13 juli 2009 16:13
Had hem al eens gezien erg vet
Henk Kuiper Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter ) op maandag 13 juli 2009 18:14
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op maandag 13 juli 2009 19:00
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op maandag 13 juli 2009 19:25
is gewoon echt niet normaal, had dr ook eentje gezien die leip gaat gewoon ff 280 km rijden met zo,n ding . volgens mij word je dan echt
op zo,n ding
Henk Kuiper Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter ) op dinsdag 14 juli 2009 17:29
Arian Been RedBull Dell Arian Been Papendrecht, NL Gepost door Arian Been ( BRO Supporter ) op dinsdag 14 juli 2009 18:07
Shit, bij het beeld vanaf het viaduct is het pas goed te zien hoe snel dat het eigenlijk gaat
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
Henk Kuiper Henk Kuiper De Marne (Groningen), NL Gepost door Henk Kuiper ( BRO Supporter ) op dinsdag 14 juli 2009 18:26
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op dinsdag 14 juli 2009 21:21
Mijn modelbouwauto loopt zelfs nog harder
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op dinsdag 14 juli 2009 22:18
quote: Op 14-07-2009 21:21 schreef JeffreyRietveld het volgende: Mijn modelbouwauto loopt zelfs nog harder
Nou harder niet Jef ,maar trekt zeker veel sneller op
Maurice Zondag F1Cast Racing Maurice Zondag Leiden, NL Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter ) op dinsdag 14 juli 2009 23:13
vind dit toch wel wat vetter dan een speelgoed autootje
_________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op woensdag 15 juli 2009 14:53
Je bedoelt toch niet mijn wagen hé Maurice?
Arian Been RedBull Dell Arian Been Papendrecht, NL Gepost door Arian Been ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 14:58
_________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op woensdag 15 juli 2009 15:00
Rijderswissel
Koffiedik F1Cast Racing Sven Smits Blijham, NL Gepost door Koffiedik ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 15:02
kukkel Power One Racing Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL Gepost door kukkel ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 15:23
Ik weet niet hoe die gast schakelt, zie hoeveel de snelheid terug valt. Zeker nog nooit gehoord van schakelen zonder koppeling
Maar is best wel snel, ja.
_________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17
Koffiedik F1Cast Racing Sven Smits Blijham, NL Gepost door Koffiedik ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 15:29
Turbo hé, valt de druk even weg,
Maurice Zondag F1Cast Racing Maurice Zondag Leiden, NL Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 16:42
Zo! da's best wel snel ja!
En Ja, Jeff, Ik bedoelde jou speelgoedautootje
En Ja Arian, Je hebt gelijk denk ik
_________________________________ De nieuwste podcast over simracen: www.cockpitfm.net | Team website: www.f1castracing.com
JeffreyRietveld Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL Gepost door JeffreyRietveld op woensdag 15 juli 2009 16:48
Maurice Zondag F1Cast Racing Maurice Zondag Leiden, NL Gepost door Maurice Zondag ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 16:51
Mijn beentjes niet, maar zelfs met mijn megane coupe diesel ga ik nog harder. En nou snap ik waar ze het vandaan hebben als ze het over een Mickey Mouse circuit hebben! Is natuurlijk hier uit afkomstig. Ook voor kinderen die van speelgoedauto's houden. Leuk hoor.
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 18:29
weet eigelijk wel zeker dat een Megane Diesel niet van 0 naar 120 km op trekt in 1.8 sec ?
Dat doet dus dat speelgoed autotje van jaef namelijk wel! Wil menig rijders wel eens zien rijden met zo,n speelgoed wagentje die jef heeft,dan praten jullie wel anders.
Heb dr zelf ook eentje die loopt een kleine 100 km , dus weet wat trekkracht is ,hoe klein ze ook mogen zijn
kukkel Power One Racing Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL Gepost door kukkel ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 18:31
Weinig gewicht, veel toeren dus veel vermogen. Leuk dingetje, maar net als sim-racen niet te vergelijken met echt.
Mooi filmpje trouwens, racedepartment m'n complimenten!
_________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17
dreetje Andre De Waal Uithoorn, NL Gepost door dreetje ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 18:42
Arian Been RedBull Dell Arian Been Papendrecht, NL Gepost door Arian Been ( BRO Supporter ) op woensdag 15 juli 2009 19:45
Als ik zo die filmpjes ziet, dan is het toch bijna onmogelijk om ermee te racen met meerdere tegelijk. De snelheden zijn echt absurt!! Het is gewoon schierlijk hoe die dingen bewegen. Dat je nog kan zien welke auto van jou is
Nee, het lijk mij niets, maar zo hebben we allemaal onze eigen hobby's he. Maar zeker niet minder knap om zo ermee te kunnen rijden!