| Auteur | Bericht |
stefan lieuwe

Stefan Lieuwe Finsterwolde, NL | Gepost door stefan lieuwe ( BRO Supporter) op maandag 22 juni 2009 10:06

|
zozo die is vast misselijk nu  _________________________________ It doesn't matter if you win by an inch or a mile win is win.
 |
Powerslider
Christiaan Burgel Leiden, NL | Gepost door Powerslider op maandag 22 juni 2009 12:56

|
|
Edward Hoekstra

Edward Hoekstra Wouterswoude, NL | Gepost door Edward Hoekstra op maandag 22 juni 2009 13:38

|
Wat een chaos zeg, zo erg hebben wij het dus ook weer niet 
 |
Arian Been RedBull Dell

Arian Been Papendrecht, NL | Gepost door Arian Been ( BRO Supporter) op maandag 22 juni 2009 13:48

|
Precies de reden waarom ik afgelopen jaar me bij de club BRO heb aangesloten. En ook hier klagen we wel eens, maar als ik dat zie hebben wij over het algemeen toch SUPER races!!!
Dus: NEE, ik mis de public servers NIET!!!!!!! _________________________________ RedBull team website: www.aracing.nl/bro | NAGT 2010-2 - Kampioen
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op maandag 22 juni 2009 13:58

|
Ben de laatste tijd weer met Chris aan het rijden in die public servers, damn wat is dat vet 
 |
Yoeri Gijsen Slaat hard!

Yoeri Gijsen Breukelen, NL | Gepost door Yoeri Gijsen ( BRO Supporter) op maandag 22 juni 2009 14:53

|
Hehe, daar hebben we regels voor. Gelukkig maar. Dat beperkt de chaos tot af en toe een incidentje. Alles is beter dan een public server. Maar goed, ook hier rijden mensen rond die het nog onder de knie moeten krijgen.  _________________________________ Als alles soepel verloopt, ga je niet hard genoeg.
 |
Robin de Jong

Robin de Jong Breukelen, NL | Gepost door Robin de Jong ( BRO Supporter) op maandag 22 juni 2009 15:03

|
quote: God brings up memories 
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op maandag 22 juni 2009 15:43

|
Public is de max  Gewoon die standaardbanen, veel mensen meestal 25+ en knallen maar echt ubervet!!  
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op maandag 22 juni 2009 15:47

|
Echt vet inderdaad, om de 2 bochten eraf gekegeld worden.  Nee, geef mij maar een league. Ben 1x 2e geworden op een public server met meganes op Toban, maar dat kwam ook alleen maar omdat de top 3 eraf werd gebeukt.  _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Yoeri Gijsen Slaat hard!

Yoeri Gijsen Breukelen, NL | Gepost door Yoeri Gijsen ( BRO Supporter) op maandag 22 juni 2009 16:05

|
quote:Op 22-06-2009 15:47 schreef Eight_Gear het volgende:Echt vet inderdaad, om de 2 bochten eraf gekegeld worden.  Nee, geef mij maar een league. Ben 1x 2e geworden op een public server met meganes op Toban, maar dat kwam ook alleen maar omdat de top 3 eraf werd gebeukt.  Ja, UpYours 228 en GangBang51 zijn mijn beste vrienden!  _________________________________ Als alles soepel verloopt, ga je niet hard genoeg.
 |
Powerslider
Christiaan Burgel Leiden, NL | Gepost door Powerslider op maandag 22 juni 2009 20:53

|
public heeft ook zo zn voordelen: gister reed ik op mills vanaf p20 weg, en won de race looooooooool. met de start alleen al won in 12 plaatsen. whah
tis ideaal om het allebei te hebben: een degelijke league, en voor af en toe een hol vol idioten! |
stefan lieuwe

Stefan Lieuwe Finsterwolde, NL | Gepost door stefan lieuwe ( BRO Supporter) op maandag 22 juni 2009 22:28

|
dit is nu de reden waarom ik dat niet meer doe te vaak wordt je er af gebeukt, Laat mij maar lekker bij bro rijden. _________________________________ It doesn't matter if you win by an inch or a mile win is win.
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op dinsdag 23 juni 2009 17:24

|
Een degelijke server zoeken scheelt ook veel Dus niet de USAR en BROS servers 
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op dinsdag 23 juni 2009 19:59

|
Nutteloos bericht
 |
JWE

Jan Wim Ensing Odoornerveen, NL | Gepost door JWE ( Race Director) op dinsdag 23 juni 2009 20:03

|
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op dinsdag 23 juni 2009 20:05

|
Je schant (schent.schend of wat dan ook) me privacy rechten. 
 |
JWE

Jan Wim Ensing Odoornerveen, NL | Gepost door JWE ( Race Director) op dinsdag 23 juni 2009 20:05

|
Ben jij dat dan? 
 |
Eight_Gear WTCC, NAGT

Lars Koldeweij Havelte, NL | Gepost door Eight_Gear ( BRO Supporter) op dinsdag 23 juni 2009 20:08

|
Dat poppetje is sprekend Jeffrey ja.  _________________________________ Racing is life. Everything that happens before or after....is just waiting.
 |
Erik Teske Clio-Man

Erik Teske Velsen-Noord, NL | Gepost door Erik Teske op woensdag 24 juni 2009 00:49

|
 |
stefan lieuwe

Stefan Lieuwe Finsterwolde, NL | Gepost door stefan lieuwe ( BRO Supporter) op woensdag 24 juni 2009 10:06

|
LOL Geweldig ben jij dat poppetje dan Jeffrey  _________________________________ It doesn't matter if you win by an inch or a mile win is win.
 |
Yoeri Gijsen Slaat hard!

Yoeri Gijsen Breukelen, NL | Gepost door Yoeri Gijsen ( BRO Supporter) op woensdag 24 juni 2009 10:54

|
Vet filmpje Erik. _________________________________ Als alles soepel verloopt, ga je niet hard genoeg.
 |
rutger Rutger van Penderen
Rutger van Penderen Hengelo (ov), NL | Gepost door rutger op woensdag 24 juni 2009 10:56

|
100% dat is Jeffrey 
 |
JeffreyRietveld
Jeffrey Rietveld Bergambacht, NL | Gepost door JeffreyRietveld op woensdag 24 juni 2009 21:27

|
 |
rutger Rutger van Penderen
Rutger van Penderen Hengelo (ov), NL | Gepost door rutger op woensdag 24 juni 2009 22:34

|
ja dus 
 |
Erik Teske Clio-Man

Erik Teske Velsen-Noord, NL | Gepost door Erik Teske op donderdag 25 juni 2009 14:35

|
 |