| Auteur | Bericht |
Powerslider
Christiaan Burgel Leiden, NL | Gepost door Powerslider op dinsdag 16 december 2008 19:10

|
ik begin: http://nl.youtube.com/watch?v=cCcZIFZZ_z8&feature=channel_page Bericht laatst bewerkt door Powerslider op dinsdag 16 december 2008 19:11 |
Theo Berg Theo Berg
 | Gepost door Theo Berg op dinsdag 16 december 2008 19:13

|
|
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op dinsdag 16 december 2008 19:19

|
LoL ik wil een Caterham!!! :p _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Serge Honderdos

Serge Honderdos Almere, NL | Gepost door Serge Honderdos ( BRO Supporter) op dinsdag 16 december 2008 19:38

|
een echt auto programma, dat echt over auto's gaat. Kritisch enzo.
http://nl.youtube.com/watch?v=_MoW6bkrpIs&feature=related _________________________________ BRO Media - Creative Director - Bezig met: n/a |
Powerslider
Christiaan Burgel Leiden, NL | Gepost door Powerslider op woensdag 17 december 2008 02:45

|
Ok ok, het Schumi Hakkinen gevecht was tof, maar het gevecht tussen Rossi en Stoner @ Laguna Seca is gewoon onovertroffen!  (oh jee nu krijg ik alle auto-liefhebbers op mn dak  ) http://nl.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA |
Jantjj Jan Reuling

Jan Reuling Sint maartensdijk, NL | Gepost door Jantjj op woensdag 17 december 2008 12:42

|
Dat is echt een briljant gevecht, heb hem live gezien in mijn bed, stond bijna te springen  _________________________________ BRO Megane Open Kampioen 2008-III !! |
patricksmid

Patrick Smid Hoogezand, NL | Gepost door patricksmid ( BRO Supporter) op donderdag 18 december 2008 07:51

|
FF karten door de stad  http://www.youtube.com/watch?v=neYVWkuEdCo&feature=related _________________________________ RedBull Petronas - WTCC / NAGT team
 |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op donderdag 18 december 2008 12:41

|
_________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
lewis hamilton
| Gepost door lewis hamilton op vrijdag 19 december 2008 20:21

|
|
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op vrijdag 19 december 2008 20:26

|
En ik was er bij!! , ik heb zelf niet supper veel van het gevecht meegekregen, maar het is wel kicken toch!!  _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
lewis hamilton
| Gepost door lewis hamilton op vrijdag 19 december 2008 20:50

|
wow, ik wil ook naar een F1 race, waar zat je? |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op vrijdag 19 december 2008 20:59

|
Niet zulke spectaculaire bochten, maar had wel mooi plekkie voor goeie foto's. De bocht voor Pouhon , en evenlater heb ik de bocht daarvoor gestaan, waar je precies op het rempunt stond ongelovelijk hoe laat ze remmen en mooi joh die knallen met het terug schakelen. Overvloed aan benzine komt er via de uitlaat uit wat daar gelijk explodeerd,vandaar de vlammen met het terugschakelen.
sorry ik dwaal af , back on topic
Bericht laatst bewerkt door kukkel op vrijdag 19 december 2008 20:59 _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Jantjj Jan Reuling

Jan Reuling Sint maartensdijk, NL | Gepost door Jantjj op vrijdag 19 december 2008 22:27

|
Ook ff oftopic, Was er ook bij, echt een mooi circuit, de hoogte vershillen zijn echt ongelovelijk. Wij stonden bij Pouhon, precies waar Kovalainen stil viel, zijn versnellingen waren weg, vol in de toerenbegrenzer met dat ding. Keihard geluid  En ik heb de rivier Eu Rouge gezien  EDIT: Was toch wel een van de mooiste momenten uit het seizoen 2008, en ik was er gewoon bij Bericht laatst bewerkt door Jantjj op vrijdag 19 december 2008 22:29_________________________________ BRO Megane Open Kampioen 2008-III !! |
Powerslider
Christiaan Burgel Leiden, NL | Gepost door Powerslider op zondag 21 december 2008 16:43

|
|
Jantjj Jan Reuling

Jan Reuling Sint maartensdijk, NL | Gepost door Jantjj op zondag 21 december 2008 16:59

|
Heb zelf ook nog een puchje staan, veel op gecrosst. Eerst zat er 70cc airsel onder, maar die is vastgelopen. Nu licht er een 65cc Eurokit onder met Tecno hunter uitlaat. Toch wel een raar gevoel toen ik 70 a 80 reed op mijn puch  Nu heb ik een leuker speelte Aprilia RS 08  EDIT: Je rijd echt goed man, dikke wheelies op dat ding, mooi man !! Bericht laatst bewerkt door Jantjj op zondag 21 december 2008 17:01_________________________________ BRO Megane Open Kampioen 2008-III !! |
Powerslider
Christiaan Burgel Leiden, NL | Gepost door Powerslider op zondag 21 december 2008 17:48

|
ja lache toch. niemand dacht dat het kon op puch. maare zo n rs is idd prachtig mooi he  doe mij der ook zo 1  puch blijf je aan sleutelen.. mja toen ik die honda nsr vork erop zette scheelde dat al enorm veel int gezeik. behalve dan dat mn frame telkens scheurde van de remkrachten hahahah  |
Jantjj Jan Reuling

Jan Reuling Sint maartensdijk, NL | Gepost door Jantjj op zondag 21 december 2008 18:04

|
Ik dacht, een stoppie met een trommelrem, dan moet je tog aardig je best doen hoor  . Die RS hoef ik idd wat minder aan te sleutellen  Behalve ketting spanne dan  _________________________________ BRO Megane Open Kampioen 2008-III !! |
Powerslider
Christiaan Burgel Leiden, NL | Gepost door Powerslider op zondag 21 december 2008 18:39

|
en af en toe de turbodruk bijstellen  |
GTrFreak F. Koop

Floris Koop Oldenzaal, NL | Gepost door GTrFreak op donderdag 25 december 2008 18:11

|
Vond deze echt leuk om te zien !! http://www.youtube.com/watch?v=2LnvFI9hPhc Audi Bericht laatst bewerkt door GTrFreak op donderdag 25 december 2008 18:17_________________________________ F. Koop - Sparco Racedriver |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op vrijdag 26 december 2008 18:28

|
Deze is egt gewoon geweldig, man-man wat jammer dat die man nu niet meer is.. http://nl.youtube.com/watch?v=Ci_p6ulyTRg
Kippenvel gewoon ! _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Jantjj Jan Reuling

Jan Reuling Sint maartensdijk, NL | Gepost door Jantjj op vrijdag 26 december 2008 20:12

|
Die zag ik toen ook live, damn niet te geloven, en hij won nog bijna na die koprol 
RIP collin _________________________________ BRO Megane Open Kampioen 2008-III !! |
kukkel Power One Racing

Roy Guequierre Sint-Maartensdijk, NL | Gepost door kukkel ( BRO Supporter) op vrijdag 26 december 2008 22:50

|
Bijna won hij kwam iets te kort , hij pakte het zilver. _________________________________ Races: 189 Punten: 2412 Overwinningen: 40 Podia: 93 Polepositions: 17 DNF: 32 Kampioen: 1 Punten 2010-II: 17 |
Bolk Spaghetticodert

Stefan Stolk Dinteloord, NL | Gepost door Bolk ( Spaghetticodert) op vrijdag 26 december 2008 22:57

|
DE VIDEO TAG WERKT MET YOUTUBE VIDEO'S NU!
code:
[video]Hier de youtube link[/video]
_________________________________ Trouble get behind me now, trouble let me be. |
Darkpjotr

Pieter Brandsma Dokkum, NL | Gepost door Darkpjotr ( BRO Supporter) op vrijdag 26 december 2008 23:01

|
Misschien handig om hier ergens een lijstje van te maken. Voor de noobs (net als mijzelf).
Pieter _________________________________ Catch them before they catch you!
 |
Bolk Spaghetticodert

Stefan Stolk Dinteloord, NL | Gepost door Bolk ( Spaghetticodert) op vrijdag 26 december 2008 23:03

|
Wordt nog aan gewerkt  _________________________________ Trouble get behind me now, trouble let me be. |